Најновите податоци откриваат дека Американците во текот на “Црниот петок” потрошиле неверојатни 12 милијарди долари на онлајн купување, што укажува на силен старт на празничната сезона. Според истражувањето на Adobe Analytics, оваа сума е за 9,2% повисока во однос на минатата година, што покажува растечката тенденција на потрошувачка во дигиталниот простор.
Во периодот од 1 до 28 ноември, вкупната потрошувачка во електронската трговија достигнала 111,4 милијарди долари, што е зголемување од 7,1% во однос на 2024 година. Според прогнозите, целокупната потрошувачка во текот на празничната сезона би можела да надмине 253,4 милијарди долари, што дополнително ја потврдува силната позиција на онлајн трговијата.
Мобилните уреди продолжуваат да доминираат во онлајн купувањето, со потрошувачка од 58,7 милијарди долари, што е зголемување од 6,8% во однос на минатата година. Оваа година би можела да биде историска, бидејќи мобилните уреди првпат ќе го надминат бројот на посети од десктоп компјутерите во онлајн малопродажбата.
Од 1 до 28 ноември, Американците се повеќе одлучуваа за опцијата одложено плаќање, со зголемување од 9% во однос на минатата година, што ја зголеми потрошувачката на 8,2 милијарди долари. Прогнозите предвидуваат дека до крајот на декември, вкупната потрошувачка ќе достигне 20,2 милијарди долари, што е зголемување од 11%.
Интересно е и тоа што купувањето преку мобилни уреди е поврзано со опцијата за одложено плаќање, со вкупна потрошувачка од 6,7 милијарди долари. Препораките базирани на вештачка интелигенција за време на празничната сезона се зголемија деветпати во однос на минатата година, а се очекува дека приходите генерирани од AI ќе бидат шест пати поголеми од оние во 2024 година.



