Глобалните трендови покажуваат дека бизнис-патувањата добиваат нов лик — се повеќе се спојуваат работата и одмор (т.н. “bleisure”). Професионалци од индустрии како забавата, финтек и e‑тримок азыој едно со друго како Anita Ashiru (на пр. од Нигерија) патуваат често помеѓу Лагос и Јоханесбург. Авионските компании како South African Airways ја зголемуваат понудата на рутите во Африка, а Delta и United додаваат летови во Лагос, Дакар и Сао Паоло.
Во Латинска Америка, Европа и Азија, креативните професии ги менуваат туристичките потези. На пример, британски продуцент често патува меѓу Лондон и Рио, додека содржински креатор за убавина ги следи трендовите во Сеул. Ова предизвикува зголемена побарувачка за флексибилни билети, приспособени авиои и услужни модели.
Сеф-лов и бизнис-модели припаѓащи на „bleisure“ бараат од авиокомпаниите да го прилагодат капацитетот, услугите и конфигурациите на летовите, нудејќи опции кои се корисни и за професионална работа и за рекреација.