Ограничувањето на брзината од 120 км/h на делови од автопатите во Германија, каде што сè уште нема ограничувања, би можело да доведе до драстично намалување на бројот на смртни случаи во сообраќајот за приближно една третина. Ова е заклучокот на економистката Маике Мец-Петерс од Универзитетот Рур во Бохум.
Како што наведува списанието ХАК, анализата се базира на податоци од 2017. до 2019. година. При тоа, се земени предвид условите на патиштата, сообраќајниот волумен, временските услови и регионалните фактори. На влезовите и излезите од автопатите, ограничувањето на брзината би било особено корисно. Многу автомобили таму патуваат со големи брзини и често доаѓа до колизија со побавните возила кои се вклучуваат во сообраќајот, што создава значителни разлики во брзината и зголемува ризикот од несреќи. Сепак, на прометните делници, ограничувањето е помалку ефективно бидејќи густината на сообраќајот веќе ја ограничува и стандартизира брзината.
Претходните студии за ограничувањата на брзината во Германија биле главно застарени или важеле само локално. Последната голема студија датира од 1970-те години и открила дека бројот на жртви во несреќи е намален за 20 проценти при брзина од 130 км/h. Од тогаш, недостасуваат доверливи податоци, веќе пет децении. Локалните експерименти, како оние на A24 помеѓу Берлин и Хамбург, исто така покажале позитивни ефекти, но подоцна биле откажани. Студијата од Бохум сега првпат обезбедува податоци за целата земја.