Ferrari неодамна привлече внимание со објавувањето на прелиминарните технички спецификации за моделот Elettrica, што ќе биде првото влегување на компанијата од Маранело во сегментот на електрични возила. Но, тоа не значи дека Ferrari сигнализира постепен крај на моторите со внатрешно согорување; напротив, компанијата планира да го удвои уделот на SUS моторите.
Во 2022. години, Ferrari предвиде дека до крајот на деценијата само 20 проценти од неговата понуда ќе користи исклучиво SUS мотори. Сепак, ревидирана стратегија објавена овој месец предвидува 40 проценти удел на SUS моторите во вкупниот портфолио до 2030. година. Уделот на хибридите останува непроменет, а Ferrari ќе се држи до првобитно најавените 40 проценти. Ова значи дека поголемиот дел од новите автомобили и натаму ќе имаат V6, V8 или V12 мотори во следните четири години.
Сознавајќи дека нивните верни обожаватели на Ferrari и натаму се посветени на SUS моторите, италијанската марка ќе продолжи да ги усовршува своите бензински мотори за подобри перформанси, додека истовремено ќе ги исполнува сите построги прописи за емисии. Говорејќи за време на Денот на пазарот на капитал, главниот директор за истражување и развој Ернесто Ласаландра потврди дека Ferrari останува посветен на традиционалните погонски склопови.
“Продолжуваме да ги развиваме нашите V6, V8 и V12 мотори со цел континуирано подобрување на нивните перформанси и ефикасности, а истовремено и усогласеност со новите светски прописи. Продолжуваме да нудиме SUS мотори во нашиот портфолио на производи и внесуваме иновации во моторите со континуирано зголемување на специфичната моќност”, рече Ласаландра.



