Со посета на сајтот се сложувате со нашата Политика на приватност, заштита на податоци и колачиња
Accept
Македонија ДенесМакедонија ДенесМакедонија Денес
Notification Show More
Font ResizerAa
  • Вести
    • Македонија
    • Локално
    • Балкан
    • Свет
    • Бизнис и Економија
    • Хроника
    • Спорт
    • Дијаспора и МНМ
  • Македониум
  • Библиотека
  • Архива
  • Магазин
    • Интересно
    • Патување
    • Забава
    • Кујна
    • Култура и наука
    • Музика и филм
    • Здравје
    • Религија
    • Стил и Љубов
    • Showbiz
    • Автомобилизам
    • Технологија
    • Кариера и развој
  • Алатки
    • Радио станици
    • Филмови
    • Поткасти
    • ТВ Архива
    • Календар со неработни денови
    • Цени на горива
    • Курсна листа
    • Македонска музика
    • Фото на неделата
    • Амбасади и ДКП
    • Платен промет
    • Поважни линкови
    • Поважни телефони
    • Јавни набавки
    • Предлог типови
Reading: Кои електрични автомобили најмногу се расипуваат?
Share
Font ResizerAa
Македонија ДенесМакедонија Денес
  • Вести
    • Македонија
    • Локално
    • Балкан
    • Свет
    • Бизнис и Економија
    • Хроника
    • Спорт
    • Дијаспора и МНМ
  • Македониум
  • Библиотека
  • Архива
  • Магазин
    • Интересно
    • Патување
    • Забава
    • Кујна
    • Култура и наука
    • Музика и филм
    • Здравје
    • Религија
    • Стил и Љубов
    • Showbiz
    • Автомобилизам
    • Технологија
    • Кариера и развој
  • Алатки
    • Радио станици
    • Филмови
    • Поткасти
    • ТВ Архива
    • Календар со неработни денови
    • Цени на горива
    • Курсна листа
    • Македонска музика
    • Фото на неделата
    • Амбасади и ДКП
    • Платен промет
    • Поважни линкови
    • Поважни телефони
    • Јавни набавки
    • Предлог типови
Follow US
Home » Blog » Кои електрични автомобили најмногу се расипуваат?
Автомобилизам

Кои електрични автомобили најмногу се расипуваат?

10.08.2025
Share
SHARE

Најновиот извештај на германскиот TÜV нуди длабока анализа на техничката исправност на електричните возила при прв технички преглед – и резултатите се изненадувачки различни. Според Auto Bild, додека некои модели се покажале извонредно сигурни, други – особено Tesla Model 3 – потфрлиле со сериозни технички недостатоци.

Содржина
Тежината – клучен предизвик за електричните автомобилиНајдоверливи модели на технички преглед (без значајни дефекти):Најлошо рангирани модели (со најмногу значајни дефекти):Tesla Model 3 – разочарувачки резултатиRenault Zoe, Opel Corsa-e и други проблематични моделиPeugeot, VW ID.4 и ID.3 – во „златната средина“Апсолутни победници▶ Случајно видео

Тежината – клучен предизвик за електричните автомобили

Тешките батерии, кои честопати тежат над 500 килограми, создаваат дополнителен притисок врз потпирањето и сопирачките системи. Парадоксално, поради регенеративното сопирање – кое ја користи силата на моторот за забавување и полнење на батеријата – механичките сопирачки се користат ретко. Резултат: рѓосани дискови и откажувања на техничкиот преглед.

Најдоверливи модели на технички преглед (без значајни дефекти):

МоделБез значајни дефекти
VW e-Golf93,4%
Mini Cooper SE93,0%
Hyundai Kona Electro92,7%
VW ID.392,5%
VW ID.4 / ID.590,3%

Најлошо рангирани модели (со најмногу значајни дефекти):

МоделЗначајни дефекти
Tesla Model 314,2%
Renault Zoe8,9%
Opel Corsa-e8,3%
VW e-Up7,5%
Peugeot e-2086,4%

Tesla Model 3 – разочарувачки резултати

Иако Tesla Model 3 има најголема просечна километража (53.000 км), нејзината стапка на откажување при технички преглед е двојно повисока од просекот. Најчести дефекти: суспензија, истрошени сопирачки дискови, проблеми со предни и задни светла. Деловите на потпирањето откажуваат 15 пати повеќе од просекот.

Ad image

Renault Zoe, Opel Corsa-e и други проблематични модели

Renault Zoe се соочува со проблеми со суспензијата, сопирачките и управувањето, а кај постарите примероци е забележано и истекување масло.

Ad image

Opel Corsa-e, технолошки сличен на Peugeot e-208, има чести дефекти кај потпирањето и осветлувањето.

VW e-Up, иако популарен градски модел, бележи поголема стапка на дефекти од своите поголеми „браќа“, особено со сопирачките и светлата.

Peugeot, VW ID.4 и ID.3 – во „златната средина“

Peugeot e-208 има забележано побрзо трошење на сопирачки дискови, додека VW ID.4/ID.5 имаат чести проблеми со рачната сопирачка и истекување масло од погонот.

VW ID.3 се покажал подобро, со повремени проблеми на потпирање, но без големи забелешки на диск-сопирачките.

Апсолутни победници

  • Mini Cooper SE: само 2,6% со помали забелешки, најчесто на светлата; сопирачките речиси совршени.
  • Hyundai Kona Electro: стабилни резултати, единствена забелешка е побрзо трошење на дисковите.
  • VW e-Golf: победник со само 3,4% сериозни дефекти – робусен, зрел автомобил. Единствен хендикеп: технологијата за полнење и дометот веќе застаруваат.

Оваа анализа покажува дека при избор на електрично возило не е доволно да се гледа само на брендот или перформансите – клучна е долгорочната техничка доверливост, особено со оглед на тежината и различниот стил на користење во споредба со конвенционалните автомобили.

▶ Случајно видео

You Might Also Like

ЕК за 30 јануари закажа старт на Стратешкиот дијалог за иднината на европската автоиндустрија

Porsche ги укинува бензинските верзии на Boxster и Cayman

Jeep Avenger разочара на краш тестот – освои само три ѕвездички (ВИДЕО)

Xiaomi планира влез во Европа – доаѓа во 2027 година

Новиот кросовер Лада Азимут: Модерна дизајн револуција од АвтоВАЗ

Share This Article
Facebook Twitter Telegram Email Copy Link Print
Share

ПОПУЛАРНО

Македонија

(ВИДЕО) Скандал во Скопје – Се соблече гола и шеташе по булевар

Градоначалникот на Росоман: Кривичната пријава е резултат на политички притисок
Охридско Езеро од албанска страна порибено со два милиони подмладок на пастрмка-коран
Бора Чорба и Игор Џамбазов ја пеат „Погледај свој дом анџеле“ (ВИДЕО)
Викендот во Делчево на еден татко

КОНТАКТ

contact@makedonijadenes.mkЗабрането е секое копирање на содржини од веб-сајтот makedonijadenes.mk . Копирањето и репродуцирањето е дозволено само со писмена дозвола од МакедонијаДенес.
  • За нас
  • Маркетинг
  • Политика на приватност и заштита на податоци
Македонија ДенесМакедонија Денес
© 2024 Македонија Денес. Сите права се задржани.
- Advertisement -
Ad image
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?