Mazda на оваа годинашна Japan Mobility Show во Токио официјално го претстави својот нов логотип. Чекањето за оваа презентација беше долго, особено што пријавата за заштитен знак се појави пред повеќе од година дена. Како што се и очекуваше, станува збор за суптилна еволуција на симболот кој беше претставен во 1997. година, а всушност веќе имавме можност да го видиме на продукцискиот модел – кросоверот EZ-60 за кинескиот пазар.
По примерот на други марки како Volkswagen и BMW, Mazda одлучи за „поплоснат“ изглед кој сметаат дека е поприлагоден за дигиталната средина. Минималистичкиот пристап, опишан како „елегантен и храбар“, треба да ја подобри видливоста на интернет. Новиот логотип изгледа поостро, иако некои би рекле дека му недостасува длабочината на претходната верзија. Иако крилата се задржани, тие се значително помалку изразени.
Ажурирањето на корпоративниот имиџ не опфаќа само стилизирано слово M. Како што веќе може да се види на некои од најновите модели на Mazda, амблемот добива и нов словен знак. Така, CX-5 за 2026. година има елегантен натпис „Mazda“ на вратата на пртљажникот и на управувачот, додека на предната маска го задржува традиционалниот амблем. Слична промена усвои и кинескиот EZ-60, а моделот EZ-6 (на другите пазари познат како 6e) исто така носи нов словен знак, но само на задниот дел.


