Процесот на доделување концесија за аеродромите во Подгорица и Тиват е во застој, откако тендерската комисија не успеа да ја заврши конечната рангирана листа на понуди. Оваа ситуација создава неизвесност и загриженост за транспарентноста на целокупниот процес, особено поради жалбата на американско-луксембуршкиот консорциум, Corporation America Airports (CAAP).
На првото место на рангираната листа се наоѓа понудата на јужнокорејската компанија Incheon International Airport Corporation (IIAC), додека CAAP е на второто место. Иако Министерството за транспорт објави дека IIAC добил 96,18 поени, а CAAP 65,15 поени, жалбата на CAAP укажува на недостаток на јасност во објаснувањето на критериумите за бодување.
Според информации од неофицијални извори, IIAC нуди фиксна надокнада од 100 милиони евра и 35 проценти од годишните приходи како варијабилна концесиона такса. Од друга страна, CAAP нуди 101 милион фиксна надокнада и нешто над 17 проценти од годишниот приход. Иако CAAP планира да инвестира 319 милиони евра во реконструкција на аеродромите, тендерската комисија сè уште не заврши со објаснувањето на својата одлука.
Тендерската комисија е под притисок да обезбеди детално објаснување за секоја оценка, бидејќи без тоа, рангираната листа не може да биде основа за конечната одлука на Владата. CAAP, исто така, побара одложување на процесот додека Уставниот суд не одлучи за нивната тужба, во која се укажува на можни неправилности во постапката.
Ситуацијата стана уште покомплицирана откако Уставниот суд одби барањето на CAAP за одложување на одлуките на Комисијата за концесии. Сега, тендерската комисија мора да се соочи со предизвикот да изготви ново објаснување за рангираната листа, додека времето тече и неизвесноста расте.


