Американскиот бренд Nike се подготвува за важна година, особено со приближувањето на Светското првенство во фудбал, кое ќе се одржи во 2026 година. Инвеститорите со нетрпение очекуваат нови информации за маркетиншките стратегии на компанијата, особено по неколку последователни квартали во кои Nike изгуби дел од својот пазарен удел.
Извршниот директор на Nike, Елиот Хил, ја зголеми фокусот на големи рекламни кампањи, со што маркетиншките трошоци достигнаа 1,63 милијарди долари, што е зголемување од 9% во однос на претходната година. Светското првенство во фудбал, кое ќе се одржи во САД, Канади и Мексико, ќе биде клучен момент за компанијата, а аналитичарите предвидуваат дека маркетиншките активности поврзани со овој настан ќе бидат во центарот на вниманието во следните месеци.
Nike, која произведува поголемиот дел од своите производи во Виетнам, Кина и Индонезија, се соочува со предизвици поради високите царини воведени од американската администрација. Компанијата предвидува дека овие тарифи ќе и донесат дополнителни трошоци од околу една милијарда долари. И покрај тоа, Nike продолжува да се обидува да се врати на позицијата на лидер на пазарот, особено во сегментот на спортската опрема.
Во последните години, Nike се бори да ја задржи својата релевантност, особено во конкуренција со помладите брендови. Потрошувачката побарувачка, особено во Кина, била нестабилна, а компанијата се обидува да најде баланс помеѓу традиционалната и директната продажба. За да се справи со променливите услови на пазарот, Nike дури и ги намали цените на некои производи.
Во контекст на глобалниот раст на пазарот на спортска опрема, кој се проценува на 183 милијарди долари, Nike се надева дека ќе успее да се врати на патот на растот. Со новите иницијативи и маркетиншки стратегии, компанијата се стреми да ја обнови својата позиција и да привлече нови потрошувачи, особено во сегментот на женската спортска облека, каде што се соочува со конкуренција од брендови како Lululemon.