Глобалната продажба на автомобили Porsche, луксузниот бренд на германската Volkswagen група, забележа пад од шест проценти во првите девет месеци од оваа година. Причината за оваа негативна тенденција лежи во опаѓањето на побарувачката од Кина и Европа, како што се наведува во соопштението објавено во четвртокот. Бројот на глобални испораки на автомобили од овој луксузен производител опадна на 212.509 единици во периодот од јануари до септември.
Во истото време, Porsche испорача само 32.195 единици во Кина, што претставува пад од 26 проценти. Луксузниот бренд ги наведува предизвикувачките пазарни услови, особено во луксузниот сегмент, како и зголемената конкуренција од Кина, како главни причини за падот на продажбата. Испораките на Porsche во Кина сочинуваат 15 проценти од неговата глобална продажба и се под влијание на царинските тензии помеѓу ЕУ и Кина.
Сепак, не сè е негативно за Porsche. Продажбата во Северна Америка порасна за пет проценти во првите девет месеци од годинава, достигнувајќи 64.446 единици. На другата страна, продажбата во Германија опадна за 16 проценти на 22.492 единици. Во Европа, исклучувајќи ја Германија, продажбата на германскиот луксузен бренд опадна за четири проценти, достигнувајќи 50.286 единици. Оваа ситуација укажува на предизвици со кои се соочува Porsche во глобалниот пазар на луксузни автомобили.