Со влегувањето во сила на новите европски правила за политичко огласување на социјалните платформи, значајни промени се случуваат во дигиталниот свет. Компаниите Google и Meta, кои долго време доминираа во оваа сфера, одлучија да се повлечат од практиката на политички реклами.
Оваа одлука доаѓа како резултат на строги регулативи кои имаат за цел да ја зголемат транспарентноста и да ги заштитат корисниците од манипулации. Новата регулатива поставува високи стандарди за објавување политички содржини, што ги принудува овие гиганти да преиспитаат своите стратегии.
Промените во правилата не само што влијаат на компаниите, туку и на политичките партии и кандидати, кои сега ќе мораат да се адаптираат на новата реалност. Оваа ситуација отвора нови прашања за иднината на политичкото огласување и улогата на социјалните медиуми во демократските процеси.