Со посета на сајтот се сложувате со нашата Политика на приватност, заштита на податоци и колачиња
Accept
Македонија ДенесМакедонија ДенесМакедонија Денес
Notification Show More
Font ResizerAa
  • Вести
    • Македонија
    • Локално
    • Балкан
    • Свет
    • Бизнис и Економија
    • Хроника
    • Спорт
    • Дијаспора и МНМ
  • Македониум
  • Библиотека
  • Архива
  • Магазин
    • Интересно
    • Патување
    • Забава
    • Кујна
    • Култура и наука
    • Музика и филм
    • Здравје
    • Религија
    • Стил и Љубов
    • Showbiz
    • Автомобилизам
    • Технологија
    • Кариера и развој
  • Алатки
    • Радио станици
    • Филмови
    • Поткасти
    • ТВ Архива
    • Календар со неработни денови
    • Цени на горива
    • Курсна листа
    • Македонска музика
    • Фото на неделата
    • Амбасади и ДКП
    • Платен промет
    • Поважни линкови
    • Поважни телефони
    • Јавни набавки
    • Предлог типови
Reading: Starbucks се повлекува од Кина: Што значи ова за иднината на брендот?
Share
Font ResizerAa
Македонија ДенесМакедонија Денес
  • Вести
    • Македонија
    • Локално
    • Балкан
    • Свет
    • Бизнис и Економија
    • Хроника
    • Спорт
    • Дијаспора и МНМ
  • Македониум
  • Библиотека
  • Архива
  • Магазин
    • Интересно
    • Патување
    • Забава
    • Кујна
    • Култура и наука
    • Музика и филм
    • Здравје
    • Религија
    • Стил и Љубов
    • Showbiz
    • Автомобилизам
    • Технологија
    • Кариера и развој
  • Алатки
    • Радио станици
    • Филмови
    • Поткасти
    • ТВ Архива
    • Календар со неработни денови
    • Цени на горива
    • Курсна листа
    • Македонска музика
    • Фото на неделата
    • Амбасади и ДКП
    • Платен промет
    • Поважни линкови
    • Поважни телефони
    • Јавни набавки
    • Предлог типови
Follow US
Home » Blog » Starbucks се повлекува од Кина: Што значи ова за иднината на брендот?
Бизнис и Економија

Starbucks се повлекува од Кина: Што значи ова за иднината на брендот?

05.11.2025
Share
SHARE

Starbucks, познатиот американски ланец на кафетерии, објави дека ќе продаде контролен удел во своето делување во Кина на инвестициониот фонд Boyu Capital. Оваа трансакција вреднува околу четири милијарди долари и претставува една од најзначајните продажби на деловни единици од глобални потрошувачки брендови во Кина во последните години.

Според изјавата на компанијата, средствата од Boyu Capital ќе помогнат во обновувањето на растот на кинескиот пазар, вториот по големина во светот. Локалните конкуренти, како што се Luckin и Cotti, нудат кафе по значително пониски цени, што создава притисок врз Starbucks. Директорот на компанијата, Брајан Никол, изрази амбиција да се зголеми бројот на кафетерии од сегашните 8.000 на над 20.000 во иднина, со цел да се достигне до поголем број потрошувачи во различни градови.

Според новиот договор, Boyu Capital, кој е основан од потомок на поранешниот кинески претседател, ќе поседува до 60% од новото заедничко претпријатие, додека Starbucks ќе задржи 40% и ќе продолжи да лиценцира својот бренд и интелектуална сопственост. Вредноста на малопродажното делување на Starbucks во Кина, вклучувајќи приходите од продажба и идните лиценци, надминува 13 милијарди долари.

Ad image

По објавувањето на веста, акциите на Starbucks забележаа раст од три проценти во тргувањето по затворањето на берзата. Starbucks е присутен на кинескиот пазар од 1999 година и е клучен играч во развојот на културата на кафе во земјата. Сепак, неговиот удел на пазарот опадна од 34% во 2019 на само 14% во 2024, според податоците на Euromonitor International.

Ad image

Аналитичарите предвидуваат дека Starbucks ќе се фокусира на својата традиционална предност – создавање на простори каде луѓето можат да се опуштат, работат и дружеат, наместо да влезе во ценовна војна со Luckin, која моментално има повеќе од 20.000 продавници во Кина. Luckin, исто така, отвори две нови локации во Нјујорк, што дополнително ја зголемува конкуренцијата.

Starbucks се обидува да се прилагоди на променливите услови на пазарот, намалувајќи ги цените на некои производи и забрзувајќи ја локализацијата на понудата. Продажбата во кинеските продавници бележи раст од два процента во вториот квартал на 2025 година, по период на нулти раст.

▶ Случајно видео

You Might Also Like

Извозот и увозот на земјоделско-прехранбени производи во ЕУ достигнаа рекордни нивоа

Народна банка на Србија: Лани рекордно ниво на онлајн пазарење – секој ден во просек по 225.000 купувања

Netflix под притисок: Неочекувани трошоци го намалија профитот и акциите

Германскиот чоколаден бренд Ритер Спорт го брани работењето во Русија

Москва: Американските компании загубија 300 милијарди долари со напуштање на рускиот пазар

Share This Article
Facebook Twitter Telegram Email Copy Link Print
Share

ПОПУЛАРНО

Македонија

(ВИДЕО) Скандал во Скопје – Се соблече гола и шеташе по булевар

Градоначалникот на Росоман: Кривичната пријава е резултат на политички притисок
Охридско Езеро од албанска страна порибено со два милиони подмладок на пастрмка-коран
Бора Чорба и Игор Џамбазов ја пеат „Погледај свој дом анџеле“ (ВИДЕО)
Викендот во Делчево на еден татко

КОНТАКТ

contact@makedonijadenes.mkЗабрането е секое копирање на содржини од веб-сајтот makedonijadenes.mk . Копирањето и репродуцирањето е дозволено само со писмена дозвола од МакедонијаДенес.
  • За нас
  • Маркетинг
  • Политика на приватност и заштита на податоци
Македонија ДенесМакедонија Денес
© 2024 Македонија Денес. Сите права се задржани.
- Advertisement -
Ad image
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?