Во ноември, продажбата на електрични возила Tesla во Кина забележа значителен пораст од 9,9% во споредба со истиот месец минатата година. Оваа позитивна тенденција доаѓа во време кога американскиот производител се соочува со зголемена конкуренција во Кина и Европа. Според податоците на Кинеското здружение на патнички автомобили, продажбата на моделите Model 3 и Model Y, произведени во фабриката во Шангај, пораснала е за 41% во однос на октомври, вклучувајќи и извозот во Европа и други региони.
Овој значаен раст следува по неодамнешното лансирање на новиот Model Y со задно погон и подобрен домет, што е дел од стратегијата на Tesla да го зголеми својот асортиман. Годишниот раст во ноември е највисок во последните 14 месеци, што укажува на позитивни трендови во продажбата. Сепак, основниот бизнис на Tesla е под притисок од страна на конкурентите, особено од кинеските производители.
Извршниот директор на Tesla, Илон Маск, сè повеќе се фокусира на автономни возила и хуманоидни роботи, но новите играчи на пазарот, како што е Xiaomi, брзо се наметнуваат како сериозни ривали. Со моделите SU7 и YU7, Xiaomi успеа да ги надмине очекувањата и да постави нови стандарди во продажбата, со цел од 350.000 продадени возила оваа година.
Најголемиот конкурент на Tesla во Кина, BYD, исто така, забележа рекордна продажба со повеќе од 130.000 возила извезени во ноември. Во последните месеци, BYD продаде повеќе автомобили од Tesla во Европа. И покрај успехот, BYD се соочува со пад на глобалната продажба за третиот месец по ред, особено поради жестоката конкуренција во поевтиниот сегмент на домашниот пазар, каде брендови како Geel и Leapmotor бележат рекорди во продажбата.



