Тојота создаде апликација која користи научни принципи за подобрување на полнењето на електричните возила. ChargeMinder поттикнува навики за полнење со награди и известувања. Испитувањата во САД покажаа 10% зголемување во полнењето и 16% подобрување во задоволството. Иако живееме во ерата на електрификација, возачите на електрични и хибридни возила сè уште имаат потреба од поттик кога станува збор за дисциплина во полнењето. Возилата со чиста батерија мораат да се полнат, но многу сопственици на хибридни возила ги третираат своите автомобили како обични бензински и воопшто не ги користат приклучоците, според истражувањето на Тојота.
За да се справи со оваа необична навика и да поттикне подобри рутини, компанијата разви апликација која применува научни принципи и награди слични на игри, претворајќи го полнењето во помалку досадна задача и повеќе во предизвик. Институтот за истражување на Тојота (TRI) тврди дека оваа апликација функционира, а раните наоди го потврдуваат тоа. Тојота објаснува дека технологијата сама по себе не може да донесе пониски емисии. За да постигнат полн еколошки потенцијал, сопствениците на BEV и PHEV мораат редовно да ги полнат своите возила и, што е најважно, во вистинските времиња кога се достапни чисти извори на енергија.
Апликацијата за паметни телефони која може да помогне во остварувањето на овој цел е наречена ChargeMinder и е развиена од одделот за вештачка интелигенција на TRI. Како прототип, таа не е достапна за преземање од продавниците за апликации, но веќе дава резултати во истражувачките испитувања. Слично на фитнес апликација, ChargeMinder користи известувања, следење на континуитет и мотивациски пораки за да ги охрабри сопствениците да се полнат во вистинските времиња. Исто така, вклучува кратки квизови за да ги задржи корисниците ангажирани, додека пристапот до телематика на возилото и податоци за локацијата на полнење овозможува поиндивидуализирани предлози.
Како што забележа д-р Лаура Либи од Институтот за истражување на Тојота, “мали, насочени интервенции можат да имаат големо влијание на одлуките и дејствијата на луѓето”, додавајќи дека “поведенските интервенции се евтини и можат да се применат брзо”. Истражувањето на Тојота спроведе “случајно контролирани испитувања” во САД и Јапонија со возачи на електрични возила од 12 различни марки. Наодите покажаа дека “интервенциите базирани на поведенска наука значително ги подобрија навиките за полнење”, што доведе до пониски емисии на јаглерод. Во кратки црти, апликацијата која дава навремени потсетници и наградува добро однесување може да биде од корист и за џебовите на возачите и за пошироката средина.
Компанијата известува дека поведенските интервенции го зголемиле полнењето на PHEV за 10 проценти меѓу возачите во САД. Во исто време, оценките за задоволство пораснаа за 16 проценти, достигнувајќи совршени 100. Во Јапонија, возачите на PHEV и BEV го пренасочија своето полнење за да се совпадне со часовите на врвна обновлива енергија за 59 проценти, додека исто така се полнеа дополнителни 30 минути дневно за време на денот. Следниот чекор за TRI е да ја прошири ChargeMinder со повеќе персонализирани, податоци базирани интервенции. Иако Тојота не објави временска рамка за јавен објавување, тешко е да се замисли дека на крајот нема да ја лансира во светот.



