Развој на спортски автомобил од нула е огромен предизвик за производителите. Овие проекти бараат уникатни делови и инженерски решенија за модели кои не се продаваат во големи количини, што го прави речиси невозможно да се постигне исплатливост. За да се покријат високите трошоци на инвестиции, цената на автомобилот мора да биде висока, што може да ги одврати купците во веќе малкутиражниот пазар. Поради тоа, производителите често се одлучуваат за партнерства за да ги поделат трошоците за развој.
Toyota е позната по вакви соработки – се сеќаваме на моделите GR86/BRZ развиени со Subaru или Supra и Z4 создадени со BMW. Сепак, се поставува прашањето дали најголемиот светски производител на автомобили може самостојно да влезе во толку ризичен потфат. Одговорот, чини се, е потврден. Шон Ханли, шефот за продажба и маркетинг во Toyota Australia, во разговор за магазинот Drive изјави дека компанијата располага со сè што е потребно за самостоен развој на спортско возило. На директното прашање дали Toyota некогаш ќе развие самостоен GR спортски автомобил, неговиот одговор беше недвосмислен: “Да, да и да. Мора да почекате и да видите.”
Иако Ханли не прецизираше за кој модел станува збор, веројатно не мислеше на LFR, бидејќи се очекува дека тој супер автомобил ќе носи Lexusова, а не GR ознака. Веќе некое време кружат гласини за враќањето на легендарната Celica, иако прототипите сè уште не се видени. Тука е и електричниот концепт FT-Se, чие лансирање се очекува по 2026 година. Во меѓувреме, производството на Supra завршува следната година, но од Toyota ветуваат дека ова култно име ќе се врати во иднината.
Исто така, не треба да се заборават гласините за почетниот GR модел позициониран под GR86. Концептот S-FR беше претставен пред десет години, и иако никогаш не влезе во сериска продукција, јапонските медиуми сè уште пишуваат за доаѓањето на ценовно достапен спортски автомобил. Сепак, тешко е да се замисли дека Toyota ќе лансира толку многу нови GR производи во ерата кога пазарот доминираат SUV-ите, наведува Index.hr.
Тоа не значи дека нè очекува досадна иднина. Новиот Toyotin 2,0 литарски бензински мотор со турбо полнач, претставен во концептот на Yarisa со централно сместен мотор, би можел да стане основа на идната GR понуда. Моторот е прилагодлив за различни примени, што го прави идеален за спортски модели. Од друга страна, за најмоќните модели како Lexus LFR се спомнува V8 мотор со некоја форма на електрификација.