Националната администрација за безбедност на сообраќајот на патиштата (NHTSA) предложи четири нови измени на федералните стандарди за безбедност на моторни возила. Овие промени се дизајнирани да ги прифатат автономните возила без рачни контроли. Владата истакнува дека правилата се напишани пред неколку децении и не одговараат на современата технологија.
NHTSA работи на модернизација на федералните стандарди за безбедност на моторни возила за да ги вклучи технологиите за автономно возење. Според владата, овие измени се неопходни, бидејќи правилата се создадени во време кога идејата за автомобил кој самостојно вози беше научна фантастика. Сега, ситуацијата е поинаква, а владата предложи четири промени кои ќе “адресираат стандарди за возила со автоматизирани системи за возење и без рачни контроли.”
Во суштина, овие измени се насочени кон роботакси и шутл возила, како што се оние што ги управува Zoox. NHTSA планира да ги ажурира правилата поврзани со “положбата на преносот” и системите за одмрзнување и одмаглување на ветробранското стакло. Други правила се однесуваат на системите за бришење и миење на ветробранското стакло, како и на светлата и рефлектирачките уреди.
Како што објасни владата, FMVSS 108 “вклучува барања кои претпоставуваат човечки возач и рачни контроли.” Исто така, постојат референци на локацијата на возачот и формулации поврзани со користењето на споменатите контроли. Оваа последна иницијатива се надоврзува на претходниот напор за поедноставување на процесот на исклучок за автономни возила.
Владата додава дека промените ќе помогнат да се “ослободи американската иновација,” додека истовремено ќе спречат “штетен мозаик на државни закони и регулативи.” Според главниот советник на NHTSA, Питер Симшаузер, “Федералните стандарди за безбедност на моторни возила се напишани за возила со човечки возачи и треба да се ажурираат за автономни возила. Отстранувањето на овие барања ќе ги намали трошоците и ќе ја зголеми безбедноста.”