Американскиот технолошки лидер Apple забележа рекорден раст на годишните приходи во Индија, достигнувајќи сума од околу девет милијарди долари во фискалната година која заврши во март. Според информации објавени од Bloomberg, оваа бројка претставува зголемување од 13% во споредба со претходната година, кога приходите изнесуваа околу осум милијарди долари.
Главниот двигател на овој раст е зголемената продажба на iPhone уреди, како и на MacBook компјутери. Иако Индия сè уште претставува мал дел од глобалното деловно работење на Apple, компанијата активно инвестира во овој пазар, кој може да стане клучен за нејзиниот развој во иднина. Важно е да се напомене дека цените на iPhone уредите во Индија се повисоки отколку во САД, поради високите даноци.
Apple се обидува да привлече индиски потрошувачи преку различни иницијативи, вклучувајќи попусти за студенти, програми за замена на стари уреди и соработка со банки кои нудат поврат на дел од средствата. И покрај глобалниот пад на продажбата на мобилни телефони, овие стратегии помогнаа да се забрза растот на индискиот пазар.
Во Кина, најголемиот странски пазар за Apple, продажбата во вториот квартал на оваа година порасна за 4,4% во однос на истиот период минатата година, што е прв раст по две години. Сепак, Apple истовремено изгуби дел од својот пазарен удел во Кина, кој беше заземен од локалните брендови.



