Германскиот производител на луксузни автомобили BMW забележа неверојатен успех, зголемувајќи ја својата нето добивка во трето тромесечје. Компанијата објави дека нето добивката достигнала околу 1,7 милијарди евра (1,95 милијарди долари) помеѓу јули и септември, во споредба со 476 милиони евра во истото тромесечје минатата година, кога BMW се соочуваше со проблеми со кочниците. „Во трето тромесечје уште еднаш докажавме дека нашиот бизнис модел е робустен и отпорен“, изјави главниот извршен директор Оливер Ципсе.
Глобалната продажба беше поттикната главно од BMW M моделите и електрифицираните возила. Ципсе истакна дека компанијата е „целосно на пат“ за остварување на целите за емисија на CO2 на Европската унија за 2025 година. Во меѓувреме, BMW, кој е сопственик и на MINI и Rolls-Royce, изјави дека очекува натамошно подобрување на продажбата на iX3 следната година, откако приемот на првиот модел од нивната нова линија на електрични возила (EV) бил „извонредно позитивен“. За сега, iX3 е достапен само во Европа.
Со нето добивка од 5,7 милијарди евра во првите девет месеци, најновите бројки на BMW се значително посилни од резултатите на неговите германски конкуренти, иако луксузниот бренд се соочува со конкуренција на кинескиот пазар и новите американски тарифи, што доведе до малку намалување на годишната прогноза минатиот месец. До крајот на септември, Mercedes оствари добивка од 3,9 милијарди евра, додека профитот на Volkswagen падна на 3,4 милијарди евра во деветмесечниот период.
Стручњакот за индустрија Фердинанд Дуденхофер изјави дека благодарение на „стабилната долгорочна стратегија“ на BMW, производителот на автомобили е во многу подобра позиција од другите германски производители. „Mercedes погрешно го процени пазарот, премногу се фокусираше на луксуз, додека Porsche премногу брзо стави акцент на електричната мобилност“, рече тој. „Обата сега мораат да се откажат, а тоа чини продажба и пари.“ Додека работите кај Audi почнуваат да се подобруваат, компанијата се уште се бори со последиците од скандалот со емисиите на дизел мотори од 2015 година, рече Дуденхофер. Во меѓувреме, Volkswagen, кој е сопственик на Audi и Porsche, „е зафатен со намалување на работните места“, додаде стручњакот.
Но, според Дуденхофер, постојат области во кои и BMW мора да се подобри, истакнувајќи дека компанијата поттикнува продажба во Германија давајќи попусти на купците. Тој исто така нагласи потребата производителот на автомобили да ги подобри своите резултати на кинескиот пазар за да ја задржи водечката позиција, укажувајќи на Audi и Volkswagen, кои планираат да произведуваат модели во Кина специјално дизајнирани за кинескиот пазар за да конкурираат со локалните цени.



