Кинескиот производител на електрични возила BYD, кој во последните години бележи значителен раст, сега соочува со предизвици. Во 2024 година, компанијата успеа да продаде 4,27 милиони електрифицирани возила ширум светот, поставувајќи нов рекорд. Понесени од овој успех, во март годинава, целта за 2025 година беше поставена на 5,5 милиони единици. Меѓутоа, ситуацијата се влоши.
Според извештајот на Reuters, повикувајќи се на два извора од компанијата, BYD неколку пати ја ревидирал својата внатрешна цел во последните месеци, сега заклучувајќи на 4,6 милиони возила. Ова би означило најниска годишна стапка на раст во последните пет години, пренесува порталот Electrive. Податоците од август веќе укажуваа на тоа дека BYD веројатно нема да го постигне својот првобитен цел. По осум месеци, компанијата достигна само 52,1% од првобитната цел.
За да ја достигне целта од 5,5 милиони, BYD ќе треба да има исклучително силен последен квартал. Аналитичарите, вклучувајќи ја и кинеската Merchants Bank, веќе изразија сомневања во овој сценарио. Производството на возила исто така покажува слична слика. Во август, BYD го намали производството втор месец по ред. Во јули, производството опадна за 0,9% во однос на истиот период минатата година, а во август падна за дополнителни 3,78%. Ова е прв последователен пад од пандемијата во 2020 година.
Во меѓувреме, Пекинг исто така ги заостри контролите во овој сектор. Во јуни, официјалните лица повикаа производителите на автомобили да ги ублажат попустите. Во јули, регулаторите открија измама со субвенции од 2016 до 2020 година, во која беше вклучен и BYD. Глобално, продажбата на BYD во август забележа благо зголемување, предизвикано од растот во Европа. Сепак, во Кина, продажбата падна четврти месец по ред, за 14,3% во однос на истиот период минатата година, со 292.813 продадени возила. Пошто четири од пет BYD возила се продаваат во Кина, компанијата останува во голема мера зависна од домашното пазар.