Со посета на сајтот се сложувате со нашата Политика на приватност, заштита на податоци и колачиња
Accept
Македонија ДенесМакедонија ДенесМакедонија Денес
Notification Show More
Font ResizerAa
  • Вести
    • Македонија
    • Локално
    • Балкан
    • Свет
    • Бизнис и Економија
    • Хроника
    • Спорт
    • Дијаспора и МНМ
  • Македониум
  • Библиотека
  • Архива
  • Магазин
    • Интересно
    • Патување
    • Забава
    • Кујна
    • Култура и наука
    • Музика и филм
    • Здравје
    • Религија
    • Стил и Љубов
    • Showbiz
    • Автомобилизам
    • Технологија
    • Кариера и развој
  • Алатки
    • Радио станици
    • Филмови
    • Поткасти
    • ТВ Архива
    • Календар со неработни денови
    • Цени на горива
    • Курсна листа
    • Македонска музика
    • Фото на неделата
    • Амбасади и ДКП
    • Платен промет
    • Поважни линкови
    • Поважни телефони
    • Јавни набавки
    • Предлог типови
Reading: Дали Европската унија ќе ја спаси својата челична индустрија со новите царини?
Share
Font ResizerAa
Македонија ДенесМакедонија Денес
  • Вести
    • Македонија
    • Локално
    • Балкан
    • Свет
    • Бизнис и Економија
    • Хроника
    • Спорт
    • Дијаспора и МНМ
  • Македониум
  • Библиотека
  • Архива
  • Магазин
    • Интересно
    • Патување
    • Забава
    • Кујна
    • Култура и наука
    • Музика и филм
    • Здравје
    • Религија
    • Стил и Љубов
    • Showbiz
    • Автомобилизам
    • Технологија
    • Кариера и развој
  • Алатки
    • Радио станици
    • Филмови
    • Поткасти
    • ТВ Архива
    • Календар со неработни денови
    • Цени на горива
    • Курсна листа
    • Македонска музика
    • Фото на неделата
    • Амбасади и ДКП
    • Платен промет
    • Поважни линкови
    • Поважни телефони
    • Јавни набавки
    • Предлог типови
Follow US
Home » Blog » Дали Европската унија ќе ја спаси својата челична индустрија со новите царини?
Бизнис и Економија

Дали Европската унија ќе ја спаси својата челична индустрија со новите царини?

03.10.2025
Share
SHARE

Европската унија се подготвува за значајно зголемување на царините на увозот на челик, со предлог за нова стапка од 50%. Оваа мерка, која е во фаза на разгледување, би можела да доведе до драстично намалување на количината челика што може да влезе на европското пазарно поле. Според информации од Bloomberg, актуелниот привремен механизам за заштита на европската челична индустрија, кој моментално предвидува царина од 25%, истекува во јуни, по што се планира воведување на нови, постојани правила.

Европската комисија, одговорна за трговската политика на блокот, предлага зголемување на царините со цел да се намали ризикот од пренасочување на трговијата. Овие нови мерки би требало да бидат усогласени со политиката на САД, кои веќе подолго време се борат со последиците од вишокот капацитети во Кина. Според проценките, новите квоти би значеле намалување на вкупната количина челик што може да се увезе на 18,35 милиони тони, што е драстично намалување од 43,7% во однос на претходниот период.

Предлогот предвидува распределба на квотите по производни категории, а Комисијата исто така сака да добие овластувања за воведување квоти по земји. Овие мерки би се преиспитувале на секои пет години, почнувајќи од 2031 година. Во планот се вклучени и специфични одредби за „melt-and-pour“, кои ќе помогнат да се спречи пренасочување на челикот преку трети земји.

Ad image

Челичната индустрија во Европа се соочува со сериозни предизвици поради масовниот прилив на евтин увоз од Кина и други азиски земји. Оваа ситуација е дополнително комплицирана од одлуката на поранешниот американски претседател Доналд Трамп да ги зголеми царините на челик и алуминиум на 50%. Во исто време, Европската унија работи на постигнување на договор со Вашингтон за намалување на царините на европскиот челик и алуминиум.

Ad image

Стеван Сежурн, индустриски комесар на ЕУ, најави дека новите мерки ќе бидат презентирани веќе следната недела. Тој истакна дека ЕУ верува во меѓународниот ред, но не сака да биде единствена која ќе се придржува на правила кои другите не ги почитуваат. Европската асоцијација на челични индустрии, Eurofer, долго време бара построги мерки за заштита на пазарот, со цел да се ублажат последиците од глобалниот вишок капацитет.

Хенрик Адам, извршен директор на Tata Steel Europe, предупреди дека без силни бариери за увоз на челик под цената на производството, основните индустрии во Европа, како автомобилската и енергетската, ќе бидат сериозно загрозени. Комисијата сега реагира на ризиците со нови трговски мерки.

▶ Случајно видео

You Might Also Like

Американска живеачка: Плати од 55.000 долари, леб два долара, млеко еден долар…

Европската комисија иницира намалување на царините за автомобили

Индустријата губи работници – пад од 2,6 % за една година

Мицкоски: Тендер за трет мобилен оператор мора да има

Венецуела бележи значителен пораст на извозот на нафта

Share This Article
Facebook Twitter Telegram Email Copy Link Print
Share

ПОПУЛАРНО

Македонија

(ВИДЕО) Скандал во Скопје – Се соблече гола и шеташе по булевар

Градоначалникот на Росоман: Кривичната пријава е резултат на политички притисок
Охридско Езеро од албанска страна порибено со два милиони подмладок на пастрмка-коран
Бора Чорба и Игор Џамбазов ја пеат „Погледај свој дом анџеле“ (ВИДЕО)
Викендот во Делчево на еден татко

КОНТАКТ

contact@makedonijadenes.mkЗабрането е секое копирање на содржини од веб-сајтот makedonijadenes.mk . Копирањето и репродуцирањето е дозволено само со писмена дозвола од МакедонијаДенес.
  • За нас
  • Маркетинг
  • Политика на приватност и заштита на податоци
Македонија ДенесМакедонија Денес
© 2024 Македонија Денес. Сите права се задржани.
- Advertisement -
Ad image
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?