Со посета на сајтот се сложувате со нашата Политика на приватност, заштита на податоци и колачиња
Accept
Македонија ДенесМакедонија ДенесМакедонија Денес
Notification Show More
Font ResizerAa
  • Вести
    • Македонија
    • Локално
    • Балкан
    • Свет
    • Бизнис и Економија
    • Хроника
    • Спорт
    • Дијаспора и МНМ
  • Македониум
  • Библиотека
  • Архива
  • Магазин
    • Интересно
    • Патување
    • Забава
    • Кујна
    • Култура и наука
    • Музика и филм
    • Здравје
    • Религија
    • Стил и Љубов
    • Showbiz
    • Автомобилизам
    • Технологија
    • Кариера и развој
  • Алатки
    • Радио станици
    • Филмови
    • Поткасти
    • ТВ Архива
    • Календар со неработни денови
    • Курсна листа
    • Македонска музика
    • Фото на неделата
    • Амбасади и ДКП
    • Платен промет
    • Поважни линкови
    • Поважни телефони
    • Јавни набавки
    • Предлог типови
Reading: Кој навистина управува со кинескиот автомобилски пазар?
Share
Font ResizerAa
Македонија ДенесМакедонија Денес
  • Вести
    • Македонија
    • Локално
    • Балкан
    • Свет
    • Бизнис и Економија
    • Хроника
    • Спорт
    • Дијаспора и МНМ
  • Македониум
  • Библиотека
  • Архива
  • Магазин
    • Интересно
    • Патување
    • Забава
    • Кујна
    • Култура и наука
    • Музика и филм
    • Здравје
    • Религија
    • Стил и Љубов
    • Showbiz
    • Автомобилизам
    • Технологија
    • Кариера и развој
  • Алатки
    • Радио станици
    • Филмови
    • Поткасти
    • ТВ Архива
    • Календар со неработни денови
    • Курсна листа
    • Македонска музика
    • Фото на неделата
    • Амбасади и ДКП
    • Платен промет
    • Поважни линкови
    • Поважни телефони
    • Јавни набавки
    • Предлог типови
Follow US
Home » Blog » Кој навистина управува со кинескиот автомобилски пазар?
Автомобилизам

Кој навистина управува со кинескиот автомобилски пазар?

29.09.2025
Share
SHARE

Кинескиот автомобилски пазар е дом на бројни брендови, но четири компании dominiraат со над половина од вкупните продажби. BYD, Changan, Chery и Geely се водечките играчи, додека стартапи како Nio, Xpeng и Xiaomi остануваат независни, но се соочуваат со зголемен притисок. Многу кинески автомобилски брендови веројатно нема да успеат да опстанат во следните десет години.

Ad image

Ако се трудите да го разберете кинескиот автомобилски пазар и огромниот број на брендови, оваа детализирана инфографика ќе ви помогне да ја разберете индустријата. Сепак, бидете подготвени, бидејќи проучувањето на графикот може да ви остави исто толку прашања колку што дава одговори.

Графикот, составен од аналитичарот на индустријата Фелипе Муноз, ги прикажува сите производители на автомобили кои се во сопственост на кинески компании, целосно или делумно. Според продажбата, четирите најголеми групи во земјата се Geely, BYD, Chery и Changan. Особено се истакнуваат Chery и Changan, бидејќи двете се државно сопственички.

Ad image

Во групата Chery се наоѓаат брендови како Fulwin, Omoda, Jetour, Exeed, iCar, Luxeed, Jaecoo, Rely и, секако, самиот бренд Chery. Во Changan, пак, можете да најдете Avatr, Deepal, Nevo, Volga и Kaicheng. Geely, од друга страна, поседува брендови како Zeekr, Proton, Farizon, LEVC, Galaxy, Volvo, Lotus, Lynk & Co, Polestar, Smart, Geome, Belgee и Radar. Портфолиото на BYD е значително поедноставно, составено од неговиот именит бренд, како и Denza, YangWang и Fan Cheng Bao.

Ad image

Според Муноз, овие четири групи учествуваат со 56 проценти во вкупната продажба на автомобили во Кина. Сите тие добиваат субвенции од локалната влада, а компаниите кои се најблиску до државната поддршка се оние со најголемо учество на државата.

Покрај големите четири, важни конгломерати вклучуваат SAIC, кој поседува MG, LDV, Maxus, IM и Roewe брендови, JAC со брендови Maextro, JAC, Evo и Nord, како и BAIC, кој вклучува Arcfox, Foton, Tiger и Stelato. Исто така, тука е и Dongfeng, кој поседува MHero, Voyah, Lingxi, Nammi и Venucia брендови.

Неколку значајни стартапи, како Nio, Leapmotor, Xpeng, Aiways, Neta, Xiaomi, Li Auto и Rox, досега избегнале да бидат поголемиот дел од некоја од големите групи.

Муноз исто така сподели втор графикон на Инстаграм, кој прикажува 109 брендови распоредени по пазарна позиција. На врвот се наоѓаат ултра-премиум имиња како Hongqi, YangWang и Maextro, додека под нив се технолошки предизвикувачи како Xiaomi, Nio и Li Auto. Под нив, премиум и полупремиум сегментите се исполнети со имиња како Stelato, Denza, Zeekr и Xpeng, кои се насочени кон купувачи свесни за статус.

На дното се наоѓаат постари, буџетски брендови кои остануваат малку познати на Запад, вклучувајќи Sinogold, Hima, Pocco и неколку други. Овие брендови ризикуваат да паднат во заборав, бидејќи потрошувачите сè повеќе се свртуваат кон напредни, поврзани возила.

Сепак, многу е малку веројатно дека сите овие брендови ќе опстанат во следните десет години. Иако големите групи ќе продолжат да постојат, тие можеби ќе изберат да комбинираат некои од своите подбрендови или да ги откажат целосно, што е образец познат на Запад со имиња како Pontiac, Oldsmobile, NSU, Autobianchi, Sunbeam и стотици други брендови кои исчезнаа од продажните сали низ децениите. Она што е сосема јасно е дека кинеските производители на автомобили нема да исчезнат и ќе продолжат да играат важна улога во глобалната индустрија во годините што доаѓаат.

You Might Also Like

Volvo со рекордна продажба во март

Volkswagen во проблеми – вработените на протест

Ова го можат само возачи на Лада (ВИДЕО)

Каде се продаваат поквалитетни половни автомобили – во Германија или Италија?

Citroen повлекува 1.100 возила C3 во Велика Британија поради проблеми со кочниците

Share This Article
Facebook Twitter Telegram Email Copy Link Print
Share

ПОПУЛАРНО

Македонија

(ВИДЕО) Скандал во Скопје – Се соблече гола и шеташе по булевар

Охридско Езеро од албанска страна порибено со два милиони подмладок на пастрмка-коран
Градоначалникот на Росоман: Кривичната пријава е резултат на политички притисок
Бора Чорба и Игор Џамбазов ја пеат „Погледај свој дом анџеле“ (ВИДЕО)
Викендот во Делчево на еден татко

КОНТАКТ

contact@makedonijadenes.mkЗабрането е секое копирање на содржини од веб-сајтот makedonijadenes.mk . Копирањето и репродуцирањето е дозволено само со писмена дозвола од МакедонијаДенес.
  • Ценовник Локални избори 2025 година
  • За нас
  • Маркетинг
  • Политика на приватност и заштита на податоци
Македонија ДенесМакедонија Денес
© 2024 Македонија Денес. Сите права се задржани.
- Advertisement -
Ad image
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?