Во денешно време, многу корисници на интернет се свесни дека кога некој производ е бесплатен, всушност, самите тие стануваат производ. Нивните податоци, навики и интереси се собираат и потоа се користат за продажба на реклами. Оваа практика не ретко предизвикува незадоволство кај корисниците, кои се лутат поради тоа што големите технолошки компании ги експлоатираат нивните информации за комерцијални цели.
Приходите од рекламирање на дигиталните платформи варираат, а особено важен фактор е вредноста на корисниците во зависност од нивната географска локација. На пример, корисниците од земји со пониски приходи обично се сметаат за помалку вредни за огласувачите. Според анализата на Sherwood.news, платформи како Pinterest, Snap и Reddit генерираат просечен приход по активен корисник (ARPU) од 2,40 до 2,80 долари месечно во САД и Северна Америка.
Сепак, Meta се истакнува со значително повисок приход. Според нивните проценки, корисник во Северна Америка (САД и Канада) вреди скоро 27 долари, што е повеќе од најскапата месечна претплата на Netflix во тие региони, која изнесува 24,99 долари. Оваа разлика во приходите ја нагласува моќта и влијанието на Meta во светот на дигиталното рекламирање.