Со посета на сајтот се сложувате со нашата Политика на приватност, заштита на податоци и колачиња
Accept
Македонија ДенесМакедонија ДенесМакедонија Денес
Notification Show More
Font ResizerAa
  • Вести
    • Македонија
    • Локално
    • Балкан
    • Свет
    • Бизнис и Економија
    • Хроника
    • Спорт
    • Дијаспора и МНМ
  • Македониум
  • Библиотека
  • Архива
  • Магазин
    • Интересно
    • Патување
    • Забава
    • Кујна
    • Култура и наука
    • Музика и филм
    • Здравје
    • Религија
    • Стил и Љубов
    • Showbiz
    • Автомобилизам
    • Технологија
    • Кариера и развој
  • Алатки
    • Радио станици
    • Филмови
    • Поткасти
    • ТВ Архива
    • Календар со неработни денови
    • Курсна листа
    • Македонска музика
    • Фото на неделата
    • Амбасади и ДКП
    • Платен промет
    • Поважни линкови
    • Поважни телефони
    • Јавни набавки
    • Предлог типови
Reading: Највредни брендови во 2025: Toyota недостижна, Tesla губи милијарди, BYD влегува во игра!
Share
Font ResizerAa
Македонија ДенесМакедонија Денес
  • Вести
    • Македонија
    • Локално
    • Балкан
    • Свет
    • Бизнис и Економија
    • Хроника
    • Спорт
    • Дијаспора и МНМ
  • Македониум
  • Библиотека
  • Архива
  • Магазин
    • Интересно
    • Патување
    • Забава
    • Кујна
    • Култура и наука
    • Музика и филм
    • Здравје
    • Религија
    • Стил и Љубов
    • Showbiz
    • Автомобилизам
    • Технологија
    • Кариера и развој
  • Алатки
    • Радио станици
    • Филмови
    • Поткасти
    • ТВ Архива
    • Календар со неработни денови
    • Курсна листа
    • Македонска музика
    • Фото на неделата
    • Амбасади и ДКП
    • Платен промет
    • Поважни линкови
    • Поважни телефони
    • Јавни набавки
    • Предлог типови
Follow US
Home » Blog » Највредни брендови во 2025: Toyota недостижна, Tesla губи милијарди, BYD влегува во игра!
Автомобилизам

Највредни брендови во 2025: Toyota недостижна, Tesla губи милијарди, BYD влегува во игра!

18.10.2025
Share
SHARE

Како и секоја година, компанијата Interbrand ја објави својата листа на највредни светски имиња, а технолошките гиганти продолжуваат да доминираат на самите врвови. Сепак, меѓу 100-те највредни глобални брендови, своето место го задржаа и бројни производители на автомобили, покажувајќи отпорност на секторот и покрај предизвикувачките пазарни услови.

Како се определува вредноста? Interbrand ги рангира брендови според нивната вредност, која се пресметува на основа на три клучни компоненти. Ова вклучува финансиска анализа, “улогата на брендот” која го мери влијанието на брендот во одлуката за купување, и “силата на брендот”, дефинирана како способноста да се создаде лојалност и да се обезбеди одржлива побарувачка и профит во иднина. На самата врвна позиција за 2025 година се наоѓаат Apple (470,9 милијарди долари), Microsoft (388,5 милијарди долари) и Amazon (319,9 милијарди долари). Меѓутоа, фокусот на овој извештај е на автомобилската индустрија.

Највредниот производител на автомобили повторно е Toyota, која зазема високо 6. место во вкупниот пласман. Вредноста на брендот е проценета на 74,2 милијарди долари, што претставува раст од 2 проценти во однос на минатата година. Веднаш зад Toyotа, како втор највреден автомобилски бренд, се наоѓа Mercedes на 10. место со проценета вредност од 50,1 милијарда долари. Сепак, тоа е значителен пад од 15 проценти во споредба со 2024 година. Сличен тренд забележа и BMW, чија вредност падна за 10 проценти на 46,8 милијарди долари, што го смести на 14. место. Најголемиот пад го има Tesla, чија вредност падна за дури 35 проценти “сочувствувајќи со поголема конкуренција на електричните возила”. Вредноста на Tesla сега е проценета на 29,5 милијарди долари.

Ad image

На листата се наоѓаат и други познати брендови: Honda (29.), Hyundai (30.), Audi (52.), Ferrari (54.), Volkswagen (56.), Porsche (57.) и Kia (89.). Новопридруженик на листата е кинескиот BYD, кој зазема 90. место со проценка од 8,1 милијарда долари. Глобалниот главен стратег на Interbrand, Манфреди Рика, изјави: “BYD е најголемиот дисруптор на автомобилскиот пазар од Tesla. Производот е светска класа и оствари огромен напредок на европскиот пазар додека се шири од својата азиска база.” Како брендови кои треба да се следат во иднина, Interbrand истакна Ford и Volvo.

You Might Also Like

Toyota Prius на етанол, струја и бензин намалува емисии за до 90 проценти

Уникатниот Хамба: Паравоена оф-роуд машина базирана на Ford F-150

Светска премиера на новиот BMW iX3: Револуција во електричната мобилност

Маск: Тесла ќе го претстави „Роботакси“ на 8 август

Германија со мало зголемување на извозот на автомобили

Share This Article
Facebook Twitter Telegram Email Copy Link Print
Share

ПОПУЛАРНО

Македонија

(ВИДЕО) Скандал во Скопје – Се соблече гола и шеташе по булевар

Градоначалникот на Росоман: Кривичната пријава е резултат на политички притисок
Охридско Езеро од албанска страна порибено со два милиони подмладок на пастрмка-коран
Бора Чорба и Игор Џамбазов ја пеат „Погледај свој дом анџеле“ (ВИДЕО)
Викендот во Делчево на еден татко

КОНТАКТ

contact@makedonijadenes.mkЗабрането е секое копирање на содржини од веб-сајтот makedonijadenes.mk . Копирањето и репродуцирањето е дозволено само со писмена дозвола од МакедонијаДенес.
  • Ценовник Локални избори 2025 година
  • За нас
  • Маркетинг
  • Политика на приватност и заштита на податоци
Македонија ДенесМакедонија Денес
© 2024 Македонија Денес. Сите права се задржани.
- Advertisement -
Ad image
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?