Mercedes-Benz ја тестира обновената верзија на C-Class во форма на комби. Оваа верзија на автомобилот има DRL светла во облик на ѕвезда напред, но не и позади. Очекувајте поголема решетка и подобрен MBUX инфозабавен систем. BMW се подготвува за дебито на својата нова Neue Klasse 3-Series во 2026 година, а Mercedes сака да одговори на овој предизвик со значајни новости од својот луксузен компактен модел и еден од најдобрите продавачи: C-Class.
Главната вест е пристигнувањето на првиот електричен C-Class, кој ќе се натпреварува со првиот електричен 3-Series (надвор од Кина). Но, исто така, важни се и обновите на моделот со внатрешно согорување, кој нашите шпионски фотографи го забележале во тестирање во форма на комби. На надворешноста, промените се фокусирани на светлата, бамперите и решетката. Предните светла имаат DRL во облик на ѕвезда, но задните светла на ова комби не ги имаат овие LED светла.
Не е невообичаено прототипите на автомобилите да тестираат со стари светла до многу блиску до лансирањето, а последниот пат кога видовме C-Class комби во тестирање, во јануари, исто така му недостасуваа ѕвездите. Меѓутоа, чудно е што Mercedes се потрудил да ги прикрие задните светла, како да има нешто што не сака да го открие. Кога целосната маска напред и назад ќе биде отстранета, можеби до крајот на оваа година или почетокот на 2026, очекуваме да видиме многу поагресивна решетка, со оглед на тоа што Mercedes планира повторно да ја направи главна карактеристика на своите автомобили, како што беше до 1980-тите.
Ажурирањата во внатрешноста ќе вклучуваат најновиот MBUX инфозабавен систем, додека технологијата за помош на возачот се очекува да напредува за да одговара на она што Neue Klasse 3-Series може да понуди кога ќе стигне до салоните следната година. Овој C-Class со AMG Line опрема носи EQ ознаки на предните крилца, но не е целосно електричен, бидејќи тој автомобил се движи на сосема различна платформа. Наместо тоа, како што потврдуваат двата отвора за полнење, станува збор за хибриден модел.
Mercedes веќе продава високо ценети PHEV верзии на C-Class во некои земји, но не и во САД, каде што се нуди само C300 со 255 коњски сили (258 PS) 2.0-литарски, благи хибрид. Европскиот C300e со 309 коњски сили (313 PS) моментално има оценета автономија од 66 милји (106 км) според WLTP, и можно е обновената верзија да извлече уште повеќе милји од полнењето пред да активира својот четирицилиндричен бензински мотор. Ако е така, освежениот C-Class ќе стане уште посилен мост помеѓу традиционалното согорување и целосната електрификација.