Volkswagen ќе го претстави новиот T-Roc на претстојниот Минхенски автосалон. Првични прототипски слики на новиот модел се појавија на интернет уште на почетокот на годината. Компактниот SUV ќе биде достапен со бензински, хибридни и целосно електрични погонски системи. Иако западните автосалони значително опаднаа по пандемијата на COVID-19, септемврискиот Минхенски автосалон останува важен настан во автомобилската индустрија и ќе биде домаќин на откривањето на новиот VW T-Roc. Овој втор генерациски модел ќе биде достапен со бензински, хибридни и батериски електрични погонски системи и првпат е најавен.
Објавената слика од T-Roc прикажува црн прототип покриен со светло жолт текст. Иако сликата го прикажува новиот модел само од страната, јасно е дека ова е истото возило кое беше откриено во прототипските слики претходно оваа година. Тие фотографии покажаа новиот T-Roc со значително изменета предна маска, вклучувајќи голема црна решетка со исечоци во облик на саќе, остри фарови и LED светлосна лента. Повеќе промени се направени и на задниот дел на моделот, вклучувајќи нови LED задни светла. Иако T-Roc можеби нема да се продава во САД, тој е исклучително важен автомобил за VW во Европа. Всушност, тој постојано се наоѓа меѓу најпродаваните модели на континентот, често конкурирајќи со Golf, Renault Clio и Dacia Sandero во однос на обемот на продажба. Затоа, новиот модел мора да ги освои купувачите, инаку проблемите на VW во Европа би можеле да се влошат.
Во дополнение на бензинските модели, VW ќе понуди новиот T-Roc со целосен хибриден систем, кој исто така ќе биде достапен во моделите Golf и Tiguan. Овој систем комбинира бензински мотор со електричен мотор, кој може самостојно да ги напојува задните тркала или да работи заедно со моторот, функционирајќи слично на пристапот на Toyota, каде системот може да преминува помеѓу бензин, електричен или комбинација од двете, во зависност од потребите. Извршниот директор на VW, Томас Шефер, истакна дека оваа хибридна варијанта ќе биде особено важна во Јужна Америка. “Ние мораше да го направиме тоа, бидејќи Јужна Америка има потреба за HEV погонски систем – а T-Roc се произведува во Јужна Америка за Јужна Америка, и исто така во Кина,” изјави тој за Autocar. “Интересно е што HEV стана голема тема и во САД. Тоа е технологија која сите рекоа дека не е повеќе потребна, но сега, со забавувањето на BEV во САД, балансот се движи кон HEVs.”
Електричната верзија на T-Roc ќе биде поддржана од новата Scalable Systems Platform (SSP) на VW, станувајќи само вториот модел што ја користи оваа архитектура. Оваа платформа ќе донесе ултра брзо полнење и автономни способности на ниво 4.