Обновениот Kia Stonic го следи најновиот дизајнерски јазик на Kia, со поостар изглед и современа технологија. Овој мал SUV доби нови функции во внатрешноста, а силата доаѓа од 1.0L турбобензински мотор во бензинска и блага хибридна верзија. Иако пазарот на субкомпактни SUV возила е пренаселен, Kia Stonic успева да остане конкурентен од 2017 година. За да остане атрактивен во време на нови ривали, последниот фејслифт на Kia му дава на моделот поостар изглед, обновена внатрешност и повеќе технологија.
Stonic помина низ фејслифт во 2020 година, но промените беа релативно скромни. За 2025 година, обновувањата се поамбициозни, со цел да го усогласат SUV-то со најновата дизајнерска насока на Kia и нејзините нови EV модели. Предниот дел сега има поужи фарови со современи LED елементи и потесна решетка, додека бамперот е целосно редизајниран. Во GT-Line опремата, возилото добива спортски изглед со агресивни отвори, обрамчени со алуминиумска заштита.
Профилот е во голема мера задржан, но добива нови дизајни за алуминиумските тркала со пречник од 16 и 17 инчи. Дизајнерите на Kia ја обновија и палетата на бои, додавајќи Adventurous Green и Yacht Blue. На задниот дел, Stonic доби C-обликани LED светла кои се протегаат на почистиот задниот капак, како и редизајниран бампер. Новите бампери доведоа до зголемување на должината од 65 мм (2.6 инчи) во споредба со претходникот, но Stonic и понатаму задржува една од најкомпактните димензии во B-SUV сегментот, со должина од 4,165 мм (164 инчи).
Внатрешноста е целосно обновена со редизајниран инструмент табла и нов дигитален кокпит кој вклучува двојни 12.3-инчни екрани. Физичките контроли за климатизација исчезнаа, а климатизацијата сега може да се управува преку централниот екран. Други промени вклучуваат нов волан, амбиентално осветлување, безжичен полнач и USB-C порти. Капацитетот на багажникот останува ист, со 352 литри (12.4 кубни стапки).
Малиот SUV исто така добива поврзани функции на автомобилот и побогат ADAS пакет, вклучувајќи навигациски Smart Cruise Control, Highway Driving Assist и Blind-spot Collision Avoidance Assist со предупредување за безбедно излегување. Под хаубата, Stonic продолжува да се базира на платформата на сега неактивниот Rio хечбек. Се нуди исклучиво со турбо 1.0-литарски T-GDI трицилиндричен бензински мотор, достапен во стандардна и блага хибридна форма. Моќноста изнесува 99 hp (74 kW / 100 PS) или 113 hp (85 kW / 115 PS), во зависност од конфигурацијата. Моќта се пренесува на предните тркала преку шестстепен мануелен или седумстепен автоматски менувач со двојна спојка. Kia се очекува да објави детали за достапноста на обновениот Stonic во Европа, Австралија и други пазари наскоро.