Со посета на сајтот се сложувате со нашата Политика на приватност, заштита на податоци и колачиња
Accept
Македонија ДенесМакедонија ДенесМакедонија Денес
Notification Show More
Font ResizerAa
  • Вести
    • Македонија
    • Локално
    • Балкан
    • Свет
    • Бизнис и Економија
    • Хроника
    • Спорт
    • Дијаспора и МНМ
  • Македониум
  • Библиотека
  • Архива
  • Магазин
    • Интересно
    • Патување
    • Забава
    • Кујна
    • Култура и наука
    • Музика и филм
    • Здравје
    • Религија
    • Стил и Љубов
    • Showbiz
    • Автомобилизам
    • Технологија
    • Кариера и развој
  • Алатки
    • Радио станици
    • Филмови
    • Поткасти
    • ТВ Архива
    • Календар со неработни денови
    • Курсна листа
    • Македонска музика
    • Фото на неделата
    • Амбасади и ДКП
    • Платен промет
    • Поважни линкови
    • Поважни телефони
    • Јавни набавки
    • Предлог типови
Reading: Овој автомобил троши помалку од електричен – а не е електричен. Дали иднината е хибрид на старата школа?
Share
Font ResizerAa
Македонија ДенесМакедонија Денес
  • Вести
    • Македонија
    • Локално
    • Балкан
    • Свет
    • Бизнис и Економија
    • Хроника
    • Спорт
    • Дијаспора и МНМ
  • Македониум
  • Библиотека
  • Архива
  • Магазин
    • Интересно
    • Патување
    • Забава
    • Кујна
    • Култура и наука
    • Музика и филм
    • Здравје
    • Религија
    • Стил и Љубов
    • Showbiz
    • Автомобилизам
    • Технологија
    • Кариера и развој
  • Алатки
    • Радио станици
    • Филмови
    • Поткасти
    • ТВ Архива
    • Календар со неработни денови
    • Курсна листа
    • Македонска музика
    • Фото на неделата
    • Амбасади и ДКП
    • Платен промет
    • Поважни линкови
    • Поважни телефони
    • Јавни набавки
    • Предлог типови
Follow US
Home » Blog » Овој автомобил троши помалку од електричен – а не е електричен. Дали иднината е хибрид на старата школа?
Автомобилизам

Овој автомобил троши помалку од електричен – а не е електричен. Дали иднината е хибрид на старата школа?

10.04.2025
Share
SHARE

Сите зборуваат за струја, но една нова генерација „паметни бензинци“ тивко ја менуваат играта

Во време кога сè се електрифицира, сите очекуваа класичниот мотор да оди во пензија. Но… некои производители тивко враќаат удар – со технологија што комбинира нафта + памет.
И резултатот? Автомобили што возат над 1000 км со едно полнење – без приклучување на струја.

Содржина
Сите зборуваат за струја, но една нова генерација „паметни бензинци“ тивко ја менуваат игратаХибридите од новата генерација не се како старитеПотрошувачка што ќе ти падне вилицатаЗошто не се зборува доволно за нив?Кој е реалниот бенефит?✅ Заклучок: Додека сите гледаат напред – најпаметните го избираат „паметното сега“
Ad image

Хибридите од новата генерација не се како старите

Ова не се „хибриди“ како при првите Toyota Prius. Новите модели:

  • не бараат полнење
  • автоматски менуваат режими
  • користат интелигентни системи за регенерација на енергија
  • имаат тивок старт како електричен, но сила како класичен мотор

Потрошувачка што ќе ти падне вилицата

Новиот Peugeot 308 Hybrid, на пример:
комбинирана потрошувачка: 3.6 литри / 100 км
опсег до 1100 км со едно полнење
0-100 км/ч: за 7.9 секунди
и сè тоа – без приклучување во штекер.

Ad image

Зошто не се зборува доволно за нив?

Бидејќи:

Ad image
  • Не се „нов тренд“ – па нема хипе
  • Не се 100% електрични – па не се субвенционирани на ист начин
  • Се перцепираат како „преодно решение“ – иако технологијата е неверојатна

Но токму затоа сега е најдобро време да се вложи во нив.


Кој е реалниот бенефит?

✔️ Нема потреба од скапа инфраструктура
✔️ Не се врзан за полначи
✔️ Одлични за подолги патувања
✔️ Помала емисија на CO₂
✔️ Поефтини од електрични, посовремени од класични


✅ Заклучок: Додека сите гледаат напред – најпаметните го избираат „паметното сега“

Електричната иднина доаѓа – но не секој е спремен (ниту сака) да живее со батерии, кабли и чекање.
Ако сакаш ефикасност, ниска потрошувачка и класично чувство при возење – новите хибриди се златна средина.

Не е прашање дали се кул. Прашање е: зошто никој не зборува гласно за нив?

You Might Also Like

Nissan со голем годишен загубен биланс: ќе затвори седум фабрики и ќе укине 20.000 работни места до 2027 година

Овие производители на автомобили имаат најголема вредност

Производители на автомобили од ЕУ бараат промена на недостижните цели за емисија на CO2

Volvo започна производство на електричен модел ES90 за европскиот пазар

BYD ја намали целта за продажба на електрични возила на 4,6 милиони за 2025 година

Share This Article
Facebook Twitter Telegram Email Copy Link Print
Share

ПОПУЛАРНО

Македонија

(ВИДЕО) Скандал во Скопје – Се соблече гола и шеташе по булевар

Охридско Езеро од албанска страна порибено со два милиони подмладок на пастрмка-коран
Градоначалникот на Росоман: Кривичната пријава е резултат на политички притисок
Бора Чорба и Игор Џамбазов ја пеат „Погледај свој дом анџеле“ (ВИДЕО)
Викендот во Делчево на еден татко

КОНТАКТ

contact@makedonijadenes.mkЗабрането е секое копирање на содржини од веб-сајтот makedonijadenes.mk . Копирањето и репродуцирањето е дозволено само со писмена дозвола од МакедонијаДенес.
  • Ценовник Локални избори 2025 година
  • За нас
  • Маркетинг
  • Политика на приватност и заштита на податоци
Македонија ДенесМакедонија Денес
© 2024 Македонија Денес. Сите права се задржани.
- Advertisement -
Ad image
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?