Во Европската унија, железничкиот превоз на патници достигна нови височини минатата година, со вкупно 443 милијарди патнички километри, што претставува пораст од 5,8% во споредба со претходната година. Ова е највисок број од почетокот на собирањето податоци во 2004 година, според статистичките податоци на Eurostat.
Словенија, како дел од овој тренд, забележа значителен пораст од речиси 20% во бројот на патнички километри. Сите земји членки на ЕУ, освен Холандија, Бугарија, Естонија и Романија, бележат зголемување на бројот на патници, со најголем раст во Маџарска (+44,2%), што се објаснува со воведувањето на нови тарифни системи и попусти за одредени категории граѓани.
Покрај Словенија, значителен раст е забележан и во Летонија (+14,1%), Литванија и Португалија (обе +12,8%), како и во Ирска (+11,2%) и Полска (+10,2%). Земји надвор од ЕУ, како што се Норвешка и Швајцарија, исто така, покажуваат висок раст од 25,9% и 18,5% соодветно, додека Србија, како земја кандидат, забележа пораст од 10,8%.
Македонија и Босна и Херцеговина се соочуваат со значителен пад во железничкиот превоз, од 18,3% и 10% соодветно. Во апсолутни бројки, Германија и Франција се најголемите придонесувачи во бројот на патнички километри, со 107,6 и 107,3 милијарди.
Луксембург, пак, се истакнува со највисок сооднос на бројот на патници во однос на населението во ЕУ (32,8), што укажува на високиот интензитет на користење на железницата. По него следат Данска (31,0) и Германија (30,0), додека Грција и Литванија бележат најниски стапки.
На полето на товарниот железнички превоз, Eurostat забележува мал пад, со 375 милијарди тона-к километри во 2023 година, што е намалување во споредба со претходната година.



