Според податоците на AAA, годишниот трошок за сопственост на ново возило сега изнесува 11,577 долари. Оваа сума е намалена за 719 долари во однос на минатата година, благодарение на опаѓањето на цените на горивото. Полноразмерните камиони се речиси двојно поскапи од малиот седан, со трошок од 98.54 центи по милја. И покрај инфлацијата, тарифите и различни други фактори, цените на автомобилите значително се зголемија. Сепак, купувачите наоѓаат неочекувано олеснување, бидејќи AAA известува дека вкупниот трошок за сопственост и користење на ново возило опаднал за 719 долари во споредба со 2024 година.
Ова значително намалување ја доведува вкупната цена до 11,577 долари, што е приближно 965 долари месечно. Иако оваа сума сè уште е висока, претставува пад од речиси 6%. AAA го објаснува падот со комбинација на фактори, вклучувајќи пониски цени на горивото, намалена амортизација, помали финансиски трошоци и постојан премин кон поевтини модели. Според асоцијацијата, студијата ги испитала „петте најпродавани модели во секоја од деветте категории на возила за да ги пресмета трошоците за сопственост во различни области.“
Студијата открила дека просечно ново возило губи 4,334 долари годишно во вредност во првите пет години, што е помалку од 4,680 долари загуба во 2024 година. Според категоријата на возила, трошоците за различни типови се следниве: мали седани – 55.87 центи по милја, средни седани – 66.37 центи, субкомпактни SUV – 66.11 центи, компактни SUV – 68.53 центи, средни SUV – 83.89 центи, средни пикапи – 79.11 центи, полутонски пикапи – 98.54 центи, хибриди – 63.94 центи и електрични возила – 71.21 центи.
Хибридите не уживаа исто олеснување како бензинските модели. Трошоците за полнење се зголемија за речиси еден цент по kWh, а повисоката амортизација, осигурувањето, таксите и финансирањето ја зголемија нивната вкупна цена. За споредба, бензинските модели имаа опаѓање на трошоците за работа, со гориво кое просечно чини 13 центи по милја.
Во сите категории, студијата покажа дека малиот седан е најевтин за работа, со трошок од само 55.87 центи по милја. Хибридите се на второ место со 63.94 центи по милја, благодарение на ниските трошоци за гориво и намалената амортизација. На трето место, со малку разлика, се наоѓаат средните седани и субкомпактните кросовери, при што последните се малку поевтини со 66.11 центи по милја, во споредба со 66.37 центи за средните седани.
На другата страна, полноразмерните камиони, како што се очекуваше, се најскапи за работа со 98.54 центи по милја. Електричните возила не се многу далеку зад нив со 71.21 центи по милја, благодарение на нивната голема амортизација. Според истражувањето, возачите можат лесно да ги споредат различните типови на возила. Ако возите 10,000 милји годишно, средниот камион ќе ве чини 7,911 долари годишно. Прелазењето на полноразмерен модел ќе ја зголеми таа сума на 9,854 долари, што е дополнителни 1,943 долари годишно. Тоа е значајна разлика ако не ви е потребна полутонска способност.



