Уделот на компанијата Tesla во САД значително опадна, достигнувајќи најниско ниво во последните осум години. Според истражувањето на Cox Automotive, купувачите сè повеќе се одлучуваат за електрични возила од конкуренцијата, наместо за понудата на Tesla, која некогаш доминираше со над 80% од пазарот на електрични возила (EV). Во моментов, Tesla учествува со само 38% од пазарот, што е прв пат од октомври 2017 година да падне под 40%.
Конкуренцијата не мирува и активно лансира нови модели, нудејќи атрактивни подстици за купување. За разлика од нив, Tesla се фокусира на развојот на роботаксита и хуманоидни роботи, при што ги одложува или откажува плановите за поевтини возила. Аналитичарите предвидуваат дека побарувачката за електрични возила ќе се зголеми до крајот на септември, додека трае даночниот кредит од 7.500 долари, но по неговото истекување, продажбата би можела драстично да опадне, што дополнително ќе влијае на производителите.
Последниот нов модел на Tesla, пик-апот Cybertruck, не успеа да го повтори успехот на Model 3 и Model Y. Освежената верзија на Model Y исто така не ги исполни очекувањата, што резултира со пад на продажбата на Tesla за втора година по ред. Според податоците на Cox, уделот на Tesla во јули опадна на 42%, од 48,7% во јуни, што е најголем месечен пад од март 2021 година. Во меѓувреме, конкуренти како Hyundai, Honda, Kia и Toyota забележаа зголемување на продажбата од 60 до 120 проценти, благодарение на привлекувачките понуди и попусти.
Во август, продажбата на Tesla порасна само за 3,1%, додека целото електрично возило пазарот забележа раст од 14%. Инвеститорите се загрижени бидејќи Tesla, некогаш во позиција да диктира цени и да остварува високи профити, сега е принудена да ги намали цените и да ги наруши маржите или да се откаже од дел од пазарот. Конкуренцијата привлекува купувачи со агресивни понуди, вклучувајќи бесплатни брзи полнења и поволни лизинзи. На пример, купувачите во Калифорнија, наместо Toyota Camry, се одлучуваат за Volkswagen ID.4 поради поволната рата и промоцијата за бесплатно полнење, што доведе до зголемување на продажбата на Volkswagen за над 450% во јули.
Дополнително, политичките врски на Илон Маск со поранешниот американски претседател Доналд Трамп, од кои се дистанцираше, исто така влијаат на имиджот на компанијата.