Со посета на сајтот се сложувате со нашата Политика на приватност, заштита на податоци и колачиња
Accept
Македонија ДенесМакедонија ДенесМакедонија Денес
Notification Show More
Font ResizerAa
  • Вести
    • Македонија
    • Локално
    • Балкан
    • Свет
    • Бизнис и Економија
    • Хроника
    • Спорт
    • Дијаспора и МНМ
  • Македониум
  • Библиотека
  • Архива
  • Магазин
    • Интересно
    • Патување
    • Забава
    • Кујна
    • Култура и наука
    • Музика и филм
    • Здравје
    • Религија
    • Стил и Љубов
    • Showbiz
    • Автомобилизам
    • Технологија
    • Кариера и развој
  • Алатки
    • Радио станици
    • Филмови
    • Поткасти
    • ТВ Архива
    • Календар со неработни денови
    • Цени на горива
    • Курсна листа
    • Македонска музика
    • Фото на неделата
    • Амбасади и ДКП
    • Платен промет
    • Поважни линкови
    • Поважни телефони
    • Јавни набавки
    • Предлог типови
Reading: Toyota ја менува стратегијата: Моделите ќе живеат девет години
Share
Font ResizerAa
Македонија ДенесМакедонија Денес
  • Вести
    • Македонија
    • Локално
    • Балкан
    • Свет
    • Бизнис и Економија
    • Хроника
    • Спорт
    • Дијаспора и МНМ
  • Македониум
  • Библиотека
  • Архива
  • Магазин
    • Интересно
    • Патување
    • Забава
    • Кујна
    • Култура и наука
    • Музика и филм
    • Здравје
    • Религија
    • Стил и Љубов
    • Showbiz
    • Автомобилизам
    • Технологија
    • Кариера и развој
  • Алатки
    • Радио станици
    • Филмови
    • Поткасти
    • ТВ Архива
    • Календар со неработни денови
    • Цени на горива
    • Курсна листа
    • Македонска музика
    • Фото на неделата
    • Амбасади и ДКП
    • Платен промет
    • Поважни линкови
    • Поважни телефони
    • Јавни набавки
    • Предлог типови
Follow US
Home » Blog » Toyota ја менува стратегијата: Моделите ќе живеат девет години
Автомобилизам

Toyota ја менува стратегијата: Моделите ќе живеат девет години

19.11.2025
Share
SHARE

Toyota е принудена да ја промени својата долгогодишна филозофија на развој. По децении во кои клучните модели се менуваа во циклуси од четири до пет години, а потоа во ритам од околу седум години, јапонскиот производител преминува на уште побавен темп. Според извештајот на Nikkei, новата стратегија предвидува дека најважните модели ќе добиваат комплетно нова генерација само на секои девет години.

Оваа одлука не е резултат на финансиски или продажни проблеми, туку е последица на актуелната пазарна реалност. Toyota долго време се бори со побарувачка која надминува производствените капацитети, а модели како што е Land Cruiser имаат повеќегодишни листи на чекање. Со други зборови, кога купувачите продолжуваат да стојат во ред, нема причина да се забрзува развојот на новите модели, чии трошоци се високи.

Наместо големи интервенции на каросеријата и платформата, Toyota во овие продолжени циклуси ќе користи сè повеќе софтверски надградби. Најновиот Camry, кој всушност е длабока еволуција на претходната генерација, покажува како ќе изгледа овој пристап во пракса. Софтверот овозможува додавање нови функции за помош во возењето, подобрување на перформансите, па дури и активирање опции преку претплата. Плус, Toyota очекува дека овој модел ќе влијае на побавниот пад на вредноста на половните автомобили, што може да им понуди на купувачите повисока вредност во подолг период.

Ad image

Продолжениот животен циклус ќе обезбеди и по стабилно снабдување на пазарот. Купувачите ќе можат полесно да дојдат до посакуваните верзии, а моделите ќе остануваат актуелни подолго, што е исклучително важно во времиња на нарушени синџири на снабдување и големи флуктуации во побарувачката.

Ad image

Toyota разгледува и промени во велепродажната политика на цените, кои традиционално опаѓаат како моделот старее. Во новата филозофија, цените треба да се прилагодуваат повеќе на реалната побарувачка отколку на календарскиот стаж на моделот. Сепак, не се согласуваат сите со овој план. Дел од околу 230 независни јапонски трговци се плашат дека динамичното определување на цените може да ги притисне нивните маржи. Toyota, сепак, тврди дека просечните велепродажни цени ќе останат стабилни во текот на предвидениот деветгодишен циклус.

Stellantis со години ги продолжува животните циклуси на своите американски и италијански модели, додека Tesla во основа никогаш не направила нови генерации на Моделот S и Моделот X. Ако основата е доволно добра, софтверот навистина може да стане главно средство за освежување.

Потегот на Toyota да го продолжи животниот циклус на моделите на речиси една деценија е во целосна спротивност со пристапот на кинеските производители, кои своите модели обновуваат со рекордна брзина.

▶ Случајно видео

You Might Also Like

Рекорден увоз на половни автомобили во Русија: Што значи ова за економијата?

Сајбер напад на Renault и Dacia: Украдени личните податоци на купувачите

BMW повлекува над 70.000 електрични возила во САД поради софтверска грешка

Американец фатен 740 пати на камера за пребрзо возење

Новиот Polestar 7 ќе се бори со Tesla, Audi и BMW со напредна технологија

Share This Article
Facebook Twitter Telegram Email Copy Link Print
Share

ПОПУЛАРНО

Македонија

(ВИДЕО) Скандал во Скопје – Се соблече гола и шеташе по булевар

Градоначалникот на Росоман: Кривичната пријава е резултат на политички притисок
Охридско Езеро од албанска страна порибено со два милиони подмладок на пастрмка-коран
Бора Чорба и Игор Џамбазов ја пеат „Погледај свој дом анџеле“ (ВИДЕО)
Викендот во Делчево на еден татко

КОНТАКТ

contact@makedonijadenes.mkЗабрането е секое копирање на содржини од веб-сајтот makedonijadenes.mk . Копирањето и репродуцирањето е дозволено само со писмена дозвола од МакедонијаДенес.
  • За нас
  • Маркетинг
  • Политика на приватност и заштита на податоци
Македонија ДенесМакедонија Денес
© 2024 Македонија Денес. Сите права се задржани.
- Advertisement -
Ad image
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?