Toyota, Subaru и Lexus објавија повлекување на приближно 100,000 електрични возила поради проблеми со климатизацијата, што може да влијае на перформансите на одмрзнувачот. Овие производители ќе ги обноват софтверите на HVAC системот и ќе ја прегледаат електричната компресорска единица. Специфично, повлекувањето се однесува на 94,320 електрични возила во САД, а продажбата на моделите кои се на залиха во дилерските салони е стопирана.
Проблемот се однесува на климатизациониот систем, кој може да спречи правилно функционирање на одмрзнувачот и одмаглувачот. Според Националната администрација за безбедност на сообраќајот, некои недостатоци во програмирањето значат дека HVAC системот може да влезе во “мод на безбедност” што ја суспендира работата на грејачот и влијае на функцијата на одмрзнувачот. Ова се случува под одредени услови, како што е “специфичен начин на неуспех на електричната компресорска единица”.
Во студени услови, системот може да не биде во состојба да отстрани мраз, лед или магла од ветробранското стакло, што го намалува видот и го зголемува ризикот од несреќи. Toyota првично била известена за проблемот преку упит од Transport Canada, но сметале дека неуспехот нема да биде значаен проблем, бидејќи електричните возила се опремени со два извора на топлина. Тоа значи дека ако еден неуспее, другиот треба да остане оперативен.
Тестирањето во “екстремни студени услови” не потврдило замаглување на ветробранското стакло, но открило полоши перформанси на грејачот од очекуваното. Ова довело до подлабока истрага, која на крајот открила дека неуспехот на електричната компресорска единица може да предизвика HVAC ECU да влезе во “мод на безбедност” што ја суспендира и втората топлинска единица, што претходно се сметало дека останува оперативна.
Среќа е што решението е релативно едноставно, бидејќи дилерите ќе го обноват софтверот за климатизација. Тие исто така ќе ја прегледаат и заменат електричната компресорска единица, ако е потребно.