Со посета на сајтот се сложувате со нашата Политика на приватност, заштита на податоци и колачиња
Accept
Македонија ДенесМакедонија ДенесМакедонија Денес
Notification Show More
Font ResizerAa
  • Вести
    • Македонија
    • Локално
    • Балкан
    • Свет
    • Бизнис и Економија
    • Хроника
    • Спорт
    • Дијаспора и МНМ
  • Македониум
  • Библиотека
  • Архива
  • Магазин
    • Интересно
    • Патување
    • Забава
    • Кујна
    • Култура и наука
    • Музика и филм
    • Здравје
    • Религија
    • Стил и Љубов
    • Showbiz
    • Автомобилизам
    • Технологија
    • Кариера и развој
  • Алатки
    • Радио станици
    • Филмови
    • Поткасти
    • ТВ Архива
    • Календар со неработни денови
    • Курсна листа
    • Македонска музика
    • Фото на неделата
    • Амбасади и ДКП
    • Платен промет
    • Поважни линкови
    • Поважни телефони
    • Јавни набавки
    • Предлог типови
Reading: Забрана на теренци и SUV модели во Европа?
Share
Font ResizerAa
Македонија ДенесМакедонија Денес
  • Вести
    • Македонија
    • Локално
    • Балкан
    • Свет
    • Бизнис и Економија
    • Хроника
    • Спорт
    • Дијаспора и МНМ
  • Македониум
  • Библиотека
  • Архива
  • Магазин
    • Интересно
    • Патување
    • Забава
    • Кујна
    • Култура и наука
    • Музика и филм
    • Здравје
    • Религија
    • Стил и Љубов
    • Showbiz
    • Автомобилизам
    • Технологија
    • Кариера и развој
  • Алатки
    • Радио станици
    • Филмови
    • Поткасти
    • ТВ Архива
    • Календар со неработни денови
    • Курсна листа
    • Македонска музика
    • Фото на неделата
    • Амбасади и ДКП
    • Платен промет
    • Поважни линкови
    • Поважни телефони
    • Јавни набавки
    • Предлог типови
Follow US
Home » Blog » Забрана на теренци и SUV модели во Европа?
Автомобилизам

Забрана на теренци и SUV модели во Европа?

06.09.2025
Share
SHARE

Европските активисти бараат реформи кои би можеле да ја ограничат идната продажба на големи теренски возила во Европската унија. Недавните истражувања покажуваат дека растечката популарност на овие автомобили не само што ја отежнува мобилноста во градовите, туку и негативно влијае на безбедноста на пешаците.

Ad image

Во последната деценија, SUV моделите добиваат на популарност во Европа, иако порано беа поврзани главно со американските патишта. Овие автомобили се импресивни по големина, нудат многу простор за товар и им даваат на возачите чувство на удобност и безбедност. Сепак, бројни организации предупредуваат дека, и покрај овие предности, големите автомобили носат сериозни ризици, особено за јавната безбедност. Недавен извештај покажува дека просечната ширина на новите автомобили кои се продаваат во Европа се зголемува за еден сантиметар на секои две години, достигнувајќи моментално помеѓу 170 и 180 см, што е 11 сантиметри повеќе од 2001. година. Активистите предупредуваат дека ако европските држави не го решат проблемот со гломазните автомобили, на улиците ќе останат само „мали автобуси“.

Но, тоа не е единствената причина за загриженост. Долгите, широки и тешки автомобили, како современите SUV-ови, претставуваат многу поголема закана за пешаците. Ова го потврдува и студијата на Европскиот совет за безбедност на сообраќајот од минатата година. Според мислењето на стручњаците, при брзини поголеми од 64 километри на час, стапката на смртност на пешаците кои ќе бидат удрени од класичен патнички автомобил е загрижувачки 53%, додека кај SUV-овите таа може да достигне и до 100%. Исто така, тие нагласуваат дека тешките возила трошеат несразмерно повеќе гориво од традиционалните автомобили и се познати како поголеми загадувачи на животната средина. Поради нивната големина, тие се помалку предвидливи на патот, што го зголемува ризикот во градскиот сообраќај.

Ad image

Европскиот парламент веќе најави одговор на алармантните сигнали од стручњаците и изјави дека ќе преземе мерки за намалување на бројот на SUV-ови и теренци на европските патишта. Според пишувањата на бројни медиуми, првите чекори во таа насока веќе ги презеле Франција, Холандија и Белгија. Париз и Брисел разгледуваат воведување дополнителни паркинг такси за поголеми и потешки возила, додека Амстердам веќе подолго време забрани влез на теренци во централните делови на градот.

Ad image

You Might Also Like

Кина се бори против дезинформации во автомобилската индустрија

Stellantis со инвестиција од 6 милијарди долари во Јужна Америка

Гробишта на луксузот: Напуштени Lamborghini и Ferrari гнијат под жешкото сонце на Дубаи

Tesla Model Y Performance: Нови стандарди во автомобилската индустрија

Toyota Prius на етанол, струја и бензин намалува емисии за до 90 проценти

Share This Article
Facebook Twitter Telegram Email Copy Link Print
Share

ПОПУЛАРНО

Македонија

(ВИДЕО) Скандал во Скопје – Се соблече гола и шеташе по булевар

Охридско Езеро од албанска страна порибено со два милиони подмладок на пастрмка-коран
Градоначалникот на Росоман: Кривичната пријава е резултат на политички притисок
Бора Чорба и Игор Џамбазов ја пеат „Погледај свој дом анџеле“ (ВИДЕО)
Викендот во Делчево на еден татко

КОНТАКТ

contact@makedonijadenes.mkЗабрането е секое копирање на содржини од веб-сајтот makedonijadenes.mk . Копирањето и репродуцирањето е дозволено само со писмена дозвола од МакедонијаДенес.
  • Ценовник Локални избори 2025 година
  • За нас
  • Маркетинг
  • Политика на приватност и заштита на податоци
Македонија ДенесМакедонија Денес
© 2024 Македонија Денес. Сите права се задржани.
- Advertisement -
Ad image
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?