Американските тарифи и конкуренцијата на кинескиот пазар на автомобили значително влијаат на продажбата на германскиот производител Audi. Во првите девет месеци од 2025 година, Audi испорачал околу 1,18 милиони автомобили, што е намалување од 4,8% во однос на истиот период минатата година, објави компанијата во петок. Сепак, падот се забавува, а недостигот на половина година изнесуваше 5,9%. Во третиот квартал, испораките паднаа само за 2,6%.
Најголемото пазарно поле за Audi, Кина, особено влијаеше на бројките, со пад од 9% на 434.435 автомобили во првите девет месеци. Други германски производители исто така се соочуваат со силна конкуренција во Кина, со значителни попусти од домашните добавувачи. Audi се надева дека моделите прилагодени на кинескиот пазар, лансирани летоска, постепено ќе влијаат на количината.
Меѓутоа, Audi исто така изгуби 5,1% од продажбата во Северна Америка, испорачувајќи само 155.644 автомобили од јануари до септември. Компанијата го обвини предизвикувачкото опкружување создадено од царините. Во Европа, продажбата падна за 4,2% на 340.601 автомобил, но компанијата изјави дека забележала значително зголемување на новите нарачки од западна Европа.
Ситуацијата е многу пооптимистична за електричните автомобили. Овде, во тековната година, забележан е значителен раст од над 41% на 163.433 автомобили. Само во третиот квартал, растот изнесуваше речиси 59%. Ова значи дека Audi значително го намалува јазот со својот баварски конкурент BMW. Зголемувањето е резултат на значителен раст во Германија, остатокот од Европа и Северна Америка. Сепак, во Кина, продажбата на електрични автомобили значително падна, за речиси 18%.