Германската организација за тестирање Dekra спроведе впечатлива споредба помеѓу VW Golf II од крајот на 80-тите години и современиот Golf VIII, со цел да ги истакне значајните промени во безбедноста на возилата. Резултатите од тестовите покажуваат дека удар на брзина од 64 км/ч (40 mph) би можел да биде фатален за возачите на Golf II, додека истата ситуација за современиот модел би била далеку помалку опасна.
Тестот, кој се изведуваше со деформативна бариера, имитираше фронтален судир помеѓу две идентични возила. Во овие услови, кабината на Golf II се сруши, воланот беше притиснат во внатрешноста, а шансите за преживување на патниците беа речиси нула. За разлика од тоа, Golf VIII помина низ истиот тест со својата структура неповредена. Зоните на деформација, воздушните перници и напредните појаси за безбедност ја апсорбираа силата на ударот, заштитувајќи ги патниците. Специјалистот за несреќи во Dekra, Markus Egelhaaf, истакна дека патниците во новиот Golf би можеле да излезат со само помали повреди.
Покрај безбедноста, значителни разлики се забележуваат и во сопирањето. Иако Golf II бил одржуван во одлична механичка состојба, тој не можел да се спореди со сопирачките способности на современиот модел. Според Dekra, новиот Golf секогаш застанувал околу 30 проценти побрзо од постариот модел, независно од условите на тестирање.
Сопирањето не е единствената област каде што напредокот е очигледен. Во тестот за маневрирање, Golf II бил на работ на губење на контрола при брзина од 65 км/ч (40 mph), додека Golf VIII лесно маневрирал при 75 км/ч (47 mph). Напредната шасија и суспензија значително придонеле за подобрување на управувањето.
На крајот, Dekra ги спореди и светлата на двата модели. Жолтите халогенски лампи од 80-тите години изгледаат предисториски во споредба со светлите бели LED светла на новите автомобили, кои ја осветлуваат патеката како дневна светлина. Современите LED задни светла и задолжителното трето стоп светло го прават новиот Golf многу повидлив во темница.
Egelhaaf заклучи дека тестовите покажуваат напредок во безбедноста на возилата во последните 35 години, но исто така предупреди дека иако технологијата напредува, законодавството треба да осигура дека иновациите во безбедноста остануваат приоритет, а не да се ставаат во втор план зад инфотейнментот и интеграцијата на смартфоните.