Со посета на сајтот се сложувате со нашата Политика на приватност, заштита на податоци и колачиња
Accept
Македонија ДенесМакедонија ДенесМакедонија Денес
Notification Show More
Font ResizerAa
  • Вести
    • Македонија
    • Локално
    • Балкан
    • Свет
    • Бизнис и Економија
    • Хроника
    • Спорт
    • Дијаспора и МНМ
  • Македониум
  • Библиотека
  • Архива
  • Магазин
    • Интересно
    • Патување
    • Забава
    • Кујна
    • Култура и наука
    • Музика и филм
    • Здравје
    • Религија
    • Стил и Љубов
    • Showbiz
    • Автомобилизам
    • Технологија
    • Кариера и развој
  • Алатки
    • Радио станици
    • Филмови
    • Поткасти
    • ТВ Архива
    • Календар со неработни денови
    • Курсна листа
    • Македонска музика
    • Фото на неделата
    • Амбасади и ДКП
    • Платен промет
    • Поважни линкови
    • Поважни телефони
    • Јавни набавки
    • Предлог типови
Reading: Драматична споредба: Безбедноста на автомобилите пред 35 години и денес
Share
Font ResizerAa
Македонија ДенесМакедонија Денес
  • Вести
    • Македонија
    • Локално
    • Балкан
    • Свет
    • Бизнис и Економија
    • Хроника
    • Спорт
    • Дијаспора и МНМ
  • Македониум
  • Библиотека
  • Архива
  • Магазин
    • Интересно
    • Патување
    • Забава
    • Кујна
    • Култура и наука
    • Музика и филм
    • Здравје
    • Религија
    • Стил и Љубов
    • Showbiz
    • Автомобилизам
    • Технологија
    • Кариера и развој
  • Алатки
    • Радио станици
    • Филмови
    • Поткасти
    • ТВ Архива
    • Календар со неработни денови
    • Курсна листа
    • Македонска музика
    • Фото на неделата
    • Амбасади и ДКП
    • Платен промет
    • Поважни линкови
    • Поважни телефони
    • Јавни набавки
    • Предлог типови
Follow US
Home » Blog » Драматична споредба: Безбедноста на автомобилите пред 35 години и денес
Автомобилизам

Драматична споредба: Безбедноста на автомобилите пред 35 години и денес

31.08.2025
Share
SHARE

Германската организација за тестирање Dekra спроведе впечатлива споредба помеѓу VW Golf II од крајот на 80-тите години и современиот Golf VIII, со цел да ги истакне значајните промени во безбедноста на возилата. Резултатите од тестовите покажуваат дека удар на брзина од 64 км/ч (40 mph) би можел да биде фатален за возачите на Golf II, додека истата ситуација за современиот модел би била далеку помалку опасна.

Ad image

Тестот, кој се изведуваше со деформативна бариера, имитираше фронтален судир помеѓу две идентични возила. Во овие услови, кабината на Golf II се сруши, воланот беше притиснат во внатрешноста, а шансите за преживување на патниците беа речиси нула. За разлика од тоа, Golf VIII помина низ истиот тест со својата структура неповредена. Зоните на деформација, воздушните перници и напредните појаси за безбедност ја апсорбираа силата на ударот, заштитувајќи ги патниците. Специјалистот за несреќи во Dekra, Markus Egelhaaf, истакна дека патниците во новиот Golf би можеле да излезат со само помали повреди.

Покрај безбедноста, значителни разлики се забележуваат и во сопирањето. Иако Golf II бил одржуван во одлична механичка состојба, тој не можел да се спореди со сопирачките способности на современиот модел. Според Dekra, новиот Golf секогаш застанувал околу 30 проценти побрзо од постариот модел, независно од условите на тестирање.

Ad image

Ad image

Сопирањето не е единствената област каде што напредокот е очигледен. Во тестот за маневрирање, Golf II бил на работ на губење на контрола при брзина од 65 км/ч (40 mph), додека Golf VIII лесно маневрирал при 75 км/ч (47 mph). Напредната шасија и суспензија значително придонеле за подобрување на управувањето.

На крајот, Dekra ги спореди и светлата на двата модели. Жолтите халогенски лампи од 80-тите години изгледаат предисториски во споредба со светлите бели LED светла на новите автомобили, кои ја осветлуваат патеката како дневна светлина. Современите LED задни светла и задолжителното трето стоп светло го прават новиот Golf многу повидлив во темница.

Egelhaaf заклучи дека тестовите покажуваат напредок во безбедноста на возилата во последните 35 години, но исто така предупреди дека иако технологијата напредува, законодавството треба да осигура дека иновациите во безбедноста остануваат приоритет, а не да се ставаат во втор план зад инфотейнментот и интеграцијата на смартфоните.

You Might Also Like

Погледнете во внатрешноста на музејот на Ферари

Продажбата на нови автомобили во Европа порасна во март, електричните возила предводат

Каде се продаваат поквалитетни половни автомобили – во Германија или Италија?

Видео од саемот за автомобили во Белград

Европската автоиндустрија загрижена од последиците од американските царини

Share This Article
Facebook Twitter Telegram Email Copy Link Print
Share

ПОПУЛАРНО

Македонија

(ВИДЕО) Скандал во Скопје – Се соблече гола и шеташе по булевар

Охридско Езеро од албанска страна порибено со два милиони подмладок на пастрмка-коран
Градоначалникот на Росоман: Кривичната пријава е резултат на политички притисок
Бора Чорба и Игор Џамбазов ја пеат „Погледај свој дом анџеле“ (ВИДЕО)
Викендот во Делчево на еден татко

КОНТАКТ

contact@makedonijadenes.mkЗабрането е секое копирање на содржини од веб-сајтот makedonijadenes.mk . Копирањето и репродуцирањето е дозволено само со писмена дозвола од МакедонијаДенес.
  • Ценовник Локални избори 2025 година
  • За нас
  • Маркетинг
  • Политика на приватност и заштита на податоци
Македонија ДенесМакедонија Денес
© 2024 Македонија Денес. Сите права се задржани.
- Advertisement -
Ad image
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?