Форд објави повлекување на над 314,000 возила поради два одделни проблема. Возилата модел 2024-2026 Ranger имаат воздушни перничиња кои можат да се распаднат при активирање, додека моделите 2025 Aviator и Explorer се со проблеми со модулот за контрола на каросеријата. Оваа ситуација доаѓа по повлекувањето на 499,129 кросовери поради хидраулични цевки за сопирање кои можат да се распаднат.
Најсериозниот проблем се однесува на 100,900 Ranger возила, чии странични воздушни перничиња можат да контактираат со засилувачите на B-колоната при активирање, што може да резултира со распаѓање и зголемен ризик од повреда. Форд започна истрага во јуни по тестирањето на ефикасноста на системот за ејекција, кое покажа дека возилото едвај поминало. Испитувањето на страничниот воздушен перниче открило приближно 0.5-инчен (12 мм) рез во горниот дел на перничето. Форд утврдил дека причината е интеракцијата на воздушното перниче со засилувачот на B-колоната, што може да предизвика распаѓање и предвремено губење на притисок. Сепак, компанијата не е свесна за никакви инциденти поврзани со овој проблем.
За да се реши проблемот, сопствениците ќе бидат упатени да ги однесат своите возила во сервис, каде техничарите ќе инсталираат заштитен штит кој ќе го одвои страничното воздушно перниче од металните делови на каросеријата.
Вториот проблем се однесува на 213,121 SUV возила, вклучувајќи ги 2025 Ford Explorer и 2025 Lincoln Aviator. Овие возила можат да имаат модул за контрола на каросеријата со неправилно залемени компоненти на печатените кола. Ова може да предизвика низа проблеми, вклучувајќи неработни прекинувачи за електрични прозорци/огледала, пораки за грешка, како и проблеми со светлата во кутијата за ракавици, светлата за шминка и куполни светла. Исто така, можат да се појават проблеми со алармот, задниот одмрзнувач, USB полначот и/или 12V приклучокот. Системот за климатизација може да испушта топол воздух, а задните светла на приколката можат да не светат при влечење.
Форд стана свесен за овој проблем во јуни по прегледот на гаранционите барања поврзани со неработни странични прозорци, кои биле решени со замена на модулот за контрола на каросеријата. Компанијата открила недостаток на залемени споеви на терминалите на електронските компоненти. Форд е свесен за 21 гаранциско барање потенцијално поврзано со овој проблем, а решението изгледа недоволно за компанија која се соочува со толку многу повлекувања. Во овој случај, возилата со помалку од 9,000 милји (14,484 км) ќе имаат заменет модул за контрола на каросеријата. Возилата со над 9,000 милји не добиваат автоматски замена, туку дилерите ќе извршат „функционален тест“ на модулот и ќе го заменат по потреба. Ова изгледа како второ повлекување кое чека да се случи. Сепак, Форд укажа на статистичка анализа од нивниот Six Sigma Black Belt тим, која „индикативно покажува висока доверба дека условот нема да се појави ако возилото достигнало 9,000 милји (14,484 км) без појава на проблемот.“ Секако, досегашниот рекорд на Форд не инспирира доверба.