Партнерството помеѓу BMW и Реал Мадрид продолжува да се зајакнува. Оваа недела, фудбалерите од првиот тим добија свои нови BMW возила за сезоната 2025/26 за време на примопредавањето кое се одржа во клубскиот тренинг комплекс Валдебебас. Соработката, која започна во јули 2022 година, стана едно од највидливите сојузи во европскиот спорт. За да ја поддржи сè поголемата флота на електрични автомобили меѓу играчите, BMW инсталираше повеќе од 80 електрични полначи во Валдебебас, осигурувајќи дека секој играч може практично да го полни своето возило во текот на целата сезона.
Комплетно електричниот BMW i7 повторно се покажа како најпопуларен модел меѓу играчите на Реал Мадрид. Водечкиот седан комбинира иновации, удобност и можност за долг дострел, нудејќи до 625 километри (WLTP) дострел благодарение на батеријата од 101,7 kWh. Чаби Алонсо го избра i7 како своето возило за сезоната, а му се придружија ѕвездите Винисиус Јуниор, Килијан Мбапе, Дани Карвахал, Едер Милитао, Антонио Ридигер, Ендрик, Арда Гилер, Родри и Марко Асенсио. Некои од нив се одлучија за врвниот BMW i7 M70 xDrive, кој испорачува 660 коњски сили (485 kW).
За други, совршен избор беше BMW XM. Брахим Дијаз беше меѓу оние кои го избраа XM, а му се придружија Тибо Куртуа, Џуд Белингам, Родриго, Ферлан Менди и младата одбрана Хујсен. Со почетна цена од околу 210.000 долари, XM се истакнува како еден од најексклузивните модели во флотата на Реал Мадрид. Не сите играчи се одлучија за најголемите или најмоќните модели на BMW. Мастантуоно го одбра електричниот i4 M60 Gran Coupé, додека Едуардо Камавинга и Трент Александер-Арнолд го избраа iX xDrive60, комплетно електричен SUV на BMW со дострел поголем од 500 километри. Голманот Андриј Лунин тргна по друг пат, избирајќи BMW M5. Овој седан со над 600 коњски сили останува фаворит за возачите кои ценат традиционални перформанси во секојдневната употреба.
BMW го замени Ауди како автомобилски партнер на Реал Мадрид во 2022 година, означувајќи нова ера насочена кон иновации и одржливост. Договорот се протега на машките и женските фудбалски и кошаркарски тимови на клубот, како и на тренерскиот штаб. Логото на BMW стана позната појава во Реал Мадрид – се појавува во сите клубски медиуми, во тренинг центарот Валдебебас и во обновениот стадион Сантијаго Бернабеу.