Со 200.000 нарачки во рок од две години од лансирањето, Jeep Avenger ја зацврсти својата позиција како стратешка приказна за успех на брендот, поставувајќи се како водечки играч во европскиот B-SUV сегмент и влегувајќи во топ 10 најпродавани возила во својата класа.
Првиот електричен SUV на Jeep, дизајниран специјално за европскиот пазар, брзо привлекува нови купувачи благодарение на својата прилагодливост, современ дизајн и препознатлив теренски дух. Претставен во 2022 година, а комерцијално лансиран во 2023 година, Avenger претставуваше клучен момент во електрификациската стратегија на брендот, а со понудата што ги вклучува и бензинските и хибридните верзии, Jeep дополнително ја прошири својата привлечност и достапност.
Новата верзија со погон на сите четири тркала, вклучувајќи ја и лимитираната North Face Edition (само 4.806 примероци), развиена во соработка со The North Face, внесува дополнителна димензија. Оваа специјална верзија комбинира уникатен дизајн инспириран од планински релјеф, со издржливи материјали и теренски перформанси, подготвени за најекстремни услови. Со ова Jeep додава нова стратешка предност во стилот, перформансите и духот на авантурата, нудејќи им на возачите уште поголема слобода при изборот – вредност што го движи лидерството на Avenger во неговата класа.
„Фактот што достигнавме 200.000 нарачки е директен резултат на нашата стратегија: разновидна и прилагодлива понуда на погонски системи, иконичен дизајн, силна комуникација и карактеристики што целосно го отсликуваат Jeep ДНК-то. За помалку од една година, Avenger го удвои обемот на нарачки, со пораст од 16% кај електричните и 50% кај хибридните модели. Денес, 66% од купувачите избираат електрифицирана верзија, што ја потврдува растечката побарувачка за одржливи и иновативни решенија“, изјави Фабио Катоне, шеф на брендот Jeep за проширена Европа.
Последната ТВ реклама за моделот 4xe, во која се појавуваат познати спортисти, комбинира инспирација, авантура и иновација – дополнително зацврстувајќи ја позицијата на Jeep како избор на начин на живот. Резултатите се видливи: помлада просечна возраст на купувачите, сѐ поголем интерес кај жените и раст на продажбата кај семејствата – што ја истакнува ефикасноста на Avenger како возило за секојдневна мобилност.
Значајна е и стапката на привлекување нови клиенти: три од четири купувачи првпат се одлучуваат за Jeep, што ја потврдува способноста на брендот да придобие публика од конкуренцијата и да се етаблира како доверлив избор за секојдневна употреба.
Avenger не нуди само избор – тој нуди можности во секоја своја варијанта. Без разлика дали купувачот ќе се одлучи за бензинска, e-хибридна, целосно електрична или 4xe верзија, секој модел содржи елементи од богатото наследство на Jeep во издржливост и функционалност, а притоа ја задржува и еколошката одговорност. Со тоа, секој Avenger е подготвен со сигурност да се справи со градски улици, рурални патишта или планински предели, овозможувајќи совршена комбинација на практичност, слобода и технологија – сѐ тоа во духот на Jeep.