Со посета на сајтот се сложувате со нашата Политика на приватност, заштита на податоци и колачиња
Accept
Македонија ДенесМакедонија ДенесМакедонија Денес
Notification Show More
Font ResizerAa
  • Вести
    • Македонија
    • Локално
    • Балкан
    • Свет
    • Бизнис и Економија
    • Хроника
    • Спорт
    • Дијаспора и МНМ
  • Македониум
  • Библиотека
  • Архива
  • Магазин
    • Интересно
    • Патување
    • Забава
    • Кујна
    • Култура и наука
    • Музика и филм
    • Здравје
    • Религија
    • Стил и Љубов
    • Showbiz
    • Автомобилизам
    • Технологија
    • Кариера и развој
  • Алатки
    • Радио станици
    • Филмови
    • Поткасти
    • ТВ Архива
    • Календар со неработни денови
    • Курсна листа
    • Македонска музика
    • Фото на неделата
    • Амбасади и ДКП
    • Платен промет
    • Поважни линкови
    • Поважни телефони
    • Јавни набавки
    • Предлог типови
Reading: Mercedes-Benz се насочува кон масовна продукција: крај на фокусот на луксуз?
Share
Font ResizerAa
Македонија ДенесМакедонија Денес
  • Вести
    • Македонија
    • Локално
    • Балкан
    • Свет
    • Бизнис и Економија
    • Хроника
    • Спорт
    • Дијаспора и МНМ
  • Македониум
  • Библиотека
  • Архива
  • Магазин
    • Интересно
    • Патување
    • Забава
    • Кујна
    • Култура и наука
    • Музика и филм
    • Здравје
    • Религија
    • Стил и Љубов
    • Showbiz
    • Автомобилизам
    • Технологија
    • Кариера и развој
  • Алатки
    • Радио станици
    • Филмови
    • Поткасти
    • ТВ Архива
    • Календар со неработни денови
    • Курсна листа
    • Македонска музика
    • Фото на неделата
    • Амбасади и ДКП
    • Платен промет
    • Поважни линкови
    • Поважни телефони
    • Јавни набавки
    • Предлог типови
Follow US
Home » Blog » Mercedes-Benz се насочува кон масовна продукција: крај на фокусот на луксуз?
Автомобилизам

Mercedes-Benz се насочува кон масовна продукција: крај на фокусот на луксуз?

18.08.2025
Share
SHARE

Mercedes-Benz, симбол на автомобилскиот престиж, наводно се откажува од својата стратегија на фокусирање на луксузот за да се насочи кон масовна продукција на поевтини модели. Поради финансиски тешкотии и промени на пазарот, германскиот гигант влегува во период на несигурност кој би можел да го редефинира неговиот идентитет, пишува Carscoops.

Ad image

Како и многу други утврдени производители кои се соочуваат со економски предизвици, Mercedes е принуден на промени. Според неименувани извори, компанијата планира да ја отстрани зборот “луксузно” од официјалната стратегија, со цел да создаде поширока и инклузивна привлечност на пазарот. Внатрешната промена е толку драстична што некои во компанијата, како што наведува германскиот весник Handelsblatt, започнале да го нарекуваат зборот “луксуз” “збор на Л”.

Извршниот директор на Mercedes, Ола Кällenius, во изјава за германските медиуми нагласи дека целта останува иста: “Нашата цел беше и останува да понудиме на клиентите најпосакувани производи во сите наши сегменти”. Иако Кällenius долго време давал предност на профитабилноста пред количеството, забавувањето на производството во фабриките очигледно ја променило ситуацијата. Извори од компанијата тврдат дека сега постои притисок за повторно усогласување на цените и продажбата, што би можело да значи значително зголемување на производството.

Ad image

Претставниците на вработените, како што е претседателот на работничкиот совет, Ергюн Лüмали, тврдат дека производството помало од два милиона возила годишно едноставно не е одржливо. Управата изгледа дека ја разбрала пораката, особено бидејќи профитот во првата половина на оваа година падна за повеќе од 50 проценти, а маржата во автомобилскиот сектор изнесува само 5.3 проценти, што е далеку од некогашните речиси 15 проценти.

Ad image

Во извештајот се наведува дека компанијата потрошила премногу ресурси на врвни Maybach и AMG модели со цени далеку над 100.000 евра. Иако овие возила се демонстрација на инженерска вештина, не успеаја да одржат здрави деловни маржи. “Нашата индустрија истовремено доживува силна дожд, град, бура и снег”, живописно ја опиша ситуацијата Кällenius.

За да се справи со предизвиците, Mercedes планира масовна производствена офанзива и намерава да “биде скромен и да комуницира реални цели”. Тоа вклучува и напори во продажбата на поевтини компакти и SUV возила до пошироката публика. Рано оваа година, компанијата го намали своето посветување исклучиво на електрични возила, па покрај 17 нови EV модели до 2027. година, планира да лансира и 19 нови или значително обновени модели со SUS мотори. Во потрага по профит, изгледа дека Mercedes заклучи дека обемот на производството е поважен од кога било.

You Might Also Like

Зад воланот на Lamborghini Huracan со 1.250 КС (ВИДЕО)

Рекорд на кинеските автомобили во Европа – пораст од 72% во првото полугодие

Volvo XC70: Најдолгиот електричен дострел меѓу плаг-ин хибридите на Volvo

Можат ли кинеските производители на автомобили да ги поминат европските?

Jaguar се впушта во нова ера со електричниот модел Type 00

Share This Article
Facebook Twitter Telegram Email Copy Link Print
Share

ПОПУЛАРНО

Македонија

(ВИДЕО) Скандал во Скопје – Се соблече гола и шеташе по булевар

Охридско Езеро од албанска страна порибено со два милиони подмладок на пастрмка-коран
Градоначалникот на Росоман: Кривичната пријава е резултат на политички притисок
Бора Чорба и Игор Џамбазов ја пеат „Погледај свој дом анџеле“ (ВИДЕО)
Викендот во Делчево на еден татко

КОНТАКТ

contact@makedonijadenes.mkЗабрането е секое копирање на содржини од веб-сајтот makedonijadenes.mk . Копирањето и репродуцирањето е дозволено само со писмена дозвола од МакедонијаДенес.
  • Ценовник Локални избори 2025 година
  • За нас
  • Маркетинг
  • Политика на приватност и заштита на податоци
Македонија ДенесМакедонија Денес
© 2024 Македонија Денес. Сите права се задржани.
- Advertisement -
Ad image
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?