Новиот Nissan Leaf S Plus за 2026 година започнува со цена од 29,990 долари, а наскоро се очекува и поевтина S верзија. SV Plus верзијата на овој нов електричен автомобил е поевтина за 1,960 долари во споредба со претходната година. Сите верзии на Leaf, освен S, располагаат со батерија од 75 kWh и мотор со 215 коњски сили. Цените за следната генерација на Nissan Leaf конечно се официјални, што ни дава јасна слика за тоа како овој популарен електричен автомобил се развива за 2026 година. Новиот модел не само што е поевтин од соодветните верзии на својот претходник, туку и се позиционира како еден од најприфатливите електрични возила во САД. Единствениот недостиг во целата слика е цената на основната S верзија, која Nissan сè уште не ја објавил.
Според производителот, Leaf сега има најниска стартна цена на било кое електрично возило на пазарот. За да се стави во контекст, еве како моделот за 2026 година се споредува со верзијата за 2025 година:
– 2026 NISSAN LEAF MSRP Trim
– 2026 MY
– 2025 MY
– LEAF Stba: 28,140 долари
– LEAF S+: 29,990 долари –
– LEAF SV+: 34,230 долари 36,190 долари
– LEAF PLATINUM+: 38,990 долари –
Nissan успеа да ја задржи S+ верзијата под психолошката граница од 30,000 долари, што е значаен успех во услови на денешната инфлација. Разумно е да се очекува дека идната S верзија ќе биде уште пониска, што дополнително ќе ја зголеми привлечноста на Leaf како економично електрично возило.
Во моментов, единствената директна споредба помеѓу генерациите може да се направи со SV+. Новата верзија започнува со цена од 34,230 долари, речиси 2,000 долари помалку од моделот за 2025 година, и покрај тоа што нуди поголем опсег и побогат список на стандардни функции.
Leaf нуди две опции за погон. S+, SV+ и Platinum+ верзиите споделуваат поголема батерија од 75 kWh, која нуди до 303 милји (488 км) опсег според проценките на EPA. Овие верзии се опремени со посилен мотор кој произведува 215 коњски сили. Основната S верзија користи батерија од 52 kWh и мотор со 174 коњски сили, што е подобрување во однос на претходниот основен модел. На полнење, секој Leaf на американскиот пазар сега вклучува NACS порт за пристап до Tesla Supercharger и поддржува функционалноста vehicle-to-load (V2L).
Дизајнот на Leaf е обновен, преминувајќи во територија на кросовер со тело долго 173.4 инчи (4,404 мм), кое има поаеродинамичен профил од хечбек моделите што ги заменува. LED осветлувањето е стандардно за сите верзии, додека Platinum+ добива ексклузивни задни светла инспирирани од Nissan Z. Опциите за тркала варираат од челични 18-инчни со аеродинамични покривки на S и S+, до 18-инчни алуминиумски на SV+ и 19-инчни алуминиумски на Platinum+.
Nissan тврди дека кабината е попространа од порано, благодарение на рамниот под и ново дизајнираните седишта. Секој модел доаѓа со дигитален кокпит: S и S+ верзиите имаат двојни 12.3-инчни дисплеи, додека SV+ и Platinum+ се опремени со поголеми 14.3-инчни екрани. На врвот на опсегот, Platinum+ се издвојува со панорамски покрив кој може да се префрли од транспарентен во опаен со допир на копче. Исто така, вклучува head-up дисплеј, многуобојно амбиентално осветлување, моќна задна врата активирана со движење и 10-звучен Bose аудио систем. Комплетен сет на функции за помош на возачот е вклучен во целата линија. Испораките на 2026 Nissan Leaf во САД се планирани за есента 2025 година, со лансирања исто така планирани во Јапонија, Европа и Австралија.