Leampotor B05 е компактен хечбек со целосно електричен погон. Овој ниско поставен електричен автомобил најверојатно ќе ги дели основите со B10 кросоверот. Тој ќе биде достапен во Кина и Европа, со цел да се натпреварува со VW ID.3 и MG 4. Новиот модел, познат како Lafa 5 во Кина, беше претставен на IAA Mobility Show во Минхен, каде што Stellantis поддржаната Leapmotor го покажа B05. Овој хечбек е дизајниран да се бори со ривалите како VW ID.3 и MG 4, а планирано е да биде лансиран следната година, со опција за „Ултра“ опрема која ќе има спортски каросериски пакет.
B05 служи како ниско поставена алтернатива на B10 кросоверот, кој веќе е достапен за нарачка во Европа. Овој модел е наменет за млади купувачи кои бараат достапен електричен автомобил со стилски изглед и високо-технолошки внатрешен простор. Хечбекот има елегантна каросерија со познати стилски елементи од другите производи на Leapmotor. Меѓу истакнатите детали се темно обојените фарови поврзани со тенка решетка, спортските отвори на бамперот, безрамните врати и LED задните светла кои испраќаат суптилни Porsche вибрации. Примерокот изложен во Минхен е обоен во живописна жолта боја, комбинирана со сјајни црни акценти и комплет од 19-инчни алуминиумски тркала.
Иако европската верзија е идентична со кинескиот Lafa 5, последниот е опремен со LiDar сензор на покривот, што укажува на понапредни способности за автономно возење. Компанијата исто така сподели фотографии од Ултра опремата која ќе биде официјално откриена подоцна оваа година пред лансирањето на пазарот во 2026 година. Оваа верзија се одликува со изразен сплитер, поголемо задно крило и малку редизајниран задниот бампер.
B05 има должина од 4,430 мм, ширина од 1,880 мм и висина од 1,520 мм, со меѓуоски растојание од 2,735 мм. За споредба, B10 кросоверот е 85 мм подолг, 5 мм поширок и 135 мм повисок, но со идентично меѓуоски растојание. Иако Leapmotor сè уште не ги објави целосните спецификации, се очекува B05 да ја дели архитектурата LEAP3.5 со B10. Ова значи дека би можел да биде опремен со еден електричен мотор кој произведува 215 коњски сили и 240 Nm вртежен момент, со опции за батерии од 56.2 kWh и 67.1 kWh.
Производителот со гордост истакнува дека шасијата на B10 е развиена со помош на инженерскиот тим на Stellantis и има 50:50 распределба на тежината и мулти-линк задна суспензија. Сличен концепт би можел да важи и за електричниот хечбек. EV братучедите би можеле да споделат сличен внатрешен распоред, со 14.6-инчен инфо-забавен дисплеј управуван од Snapdragon 8155 чип и работен систем Leap OS 4.0 Plus. Stellantis не објави цена за Leapmotor B05 хечбекот, но ќе биде поекономичен од B10 кросоверот, кој во одредени европски пазари започнува од 29,900 евра. Ова би го направило поевтин од VW ID.3, кој во Германија моментално започнува од 33,330 евра.