Со посета на сајтот се сложувате со нашата Политика на приватност, заштита на податоци и колачиња
Accept
Македонија ДенесМакедонија ДенесМакедонија Денес
Notification Show More
Font ResizerAa
  • Вести
    • Македонија
    • Локално
    • Балкан
    • Свет
    • Бизнис и Економија
    • Хроника
    • Спорт
    • Дијаспора и МНМ
  • Македониум
  • Библиотека
  • Архива
  • Магазин
    • Интересно
    • Патување
    • Забава
    • Кујна
    • Култура и наука
    • Музика и филм
    • Здравје
    • Религија
    • Стил и Љубов
    • Showbiz
    • Автомобилизам
    • Технологија
    • Кариера и развој
  • Алатки
    • Радио станици
    • Филмови
    • Поткасти
    • ТВ Архива
    • Календар со неработни денови
    • Курсна листа
    • Македонска музика
    • Фото на неделата
    • Амбасади и ДКП
    • Платен промет
    • Поважни линкови
    • Поважни телефони
    • Јавни набавки
    • Предлог типови
Reading: Новото Југо: Преку Албанија и Македонија до Крагуевац
Share
Font ResizerAa
Македонија ДенесМакедонија Денес
  • Вести
    • Македонија
    • Локално
    • Балкан
    • Свет
    • Бизнис и Економија
    • Хроника
    • Спорт
    • Дијаспора и МНМ
  • Македониум
  • Библиотека
  • Архива
  • Магазин
    • Интересно
    • Патување
    • Забава
    • Кујна
    • Култура и наука
    • Музика и филм
    • Здравје
    • Религија
    • Стил и Љубов
    • Showbiz
    • Автомобилизам
    • Технологија
    • Кариера и развој
  • Алатки
    • Радио станици
    • Филмови
    • Поткасти
    • ТВ Архива
    • Календар со неработни денови
    • Курсна листа
    • Македонска музика
    • Фото на неделата
    • Амбасади и ДКП
    • Платен промет
    • Поважни линкови
    • Поважни телефони
    • Јавни набавки
    • Предлог типови
Follow US
Home » Blog » Новото Југо: Преку Албанија и Македонија до Крагуевац
Автомобилизам

Новото Југо: Преку Албанија и Македонија до Крагуевац

17.03.2024
Share
Created using Luxion Technology (luxion.com)
SHARE

Во интервју за Македонија Денес, поранешниот директор на Застава, Тома Савиќ, открива што се случило во 90-те со фабриката и каква била иднината. Притоа се осврнува и на новото Југо кое требало да се произведува на почетокот на 90-те.

Ad image

„По воведувањето на економската блокада над Југославија на 31 мај 1992 година, изработениот прототип остана во Италија. Сепак со снаодливоста и напорите на дел од раководството на фабриката, прототипот преку Албанија пристигна во Крагуевац во половината на 1994 година.“ изјави Савиќ.

Тој додава и дека биле направени обиди за склучување на договори во Јапонија за алати во вредност околу 4,5 милиони германски марки, но поради целосната неизвесност на траењето на блокадите и понатамошната егзистенција на економијата на Југославија сето тоа било откажано.

Ad image

Целосното интервју со Тома Савиќ можете да го прочитате ТУКА.

Ad image

You Might Also Like

Ford Bronco Roadster: Новитет во светот на автомобилите

Зошто повеќе не сакаме брзи коли – туку паметни? Автомобилите веќе не се што беа

Одличен почеток на годината за Алфа Ромео

Зад воланот на Alfa Romeo Junior

Кои автомобили се најиздржливи во зима?

TAGGED:Југозастава
Share This Article
Facebook Twitter Telegram Email Copy Link Print
Share

ПОПУЛАРНО

Македонија

(ВИДЕО) Скандал во Скопје – Се соблече гола и шеташе по булевар

Охридско Езеро од албанска страна порибено со два милиони подмладок на пастрмка-коран
Градоначалникот на Росоман: Кривичната пријава е резултат на политички притисок
Бора Чорба и Игор Џамбазов ја пеат „Погледај свој дом анџеле“ (ВИДЕО)
Викендот во Делчево на еден татко

КОНТАКТ

contact@makedonijadenes.mkЗабрането е секое копирање на содржини од веб-сајтот makedonijadenes.mk . Копирањето и репродуцирањето е дозволено само со писмена дозвола од МакедонијаДенес.
  • Ценовник Локални избори 2025 година
  • За нас
  • Маркетинг
  • Политика на приватност и заштита на податоци
Македонија ДенесМакедонија Денес
© 2024 Македонија Денес. Сите права се задржани.
- Advertisement -
Ad image
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?