Porsche, познат производител на спортски автомобили, се соочува со пад на продажбата и одлучи да направи значителни промени во своите производствени планови. Како што е објавено во соопштението од компанијата, новиот модел K1, првично планиран како целосно електричен, сега ќе дебитира само со мотори со внатрешно согорување и хибридни погонски системи.
Извршниот директор на Porsche и Volkswagen групата, Oliver Blum, изјави: „Денес поставивме нови чекори во реорганизацијата на нашата производна стратегија. Во моментов, доживуваме огромни промени во автомобилското опкружување. Затоа, реорганизираме Porsche во сите области, со цел да ги исполниме новите пазарни реалности и променливите барања на клиентите.“
Една од најзначајните промени е предстоечкиот ултралуксузен SUV, познат како K1, кој ќе биде позициониран над Cayenne. Иако првично требаше да биде целосно електричен, сега ќе биде достапен само со мотори со внатрешно согорување и хибридни опции. За љубителите на моделите Panamera и Cayenne на бензин, добрата вест е дека овие модели ќе продолжат да се произведуваат со SUS мотори и хибридни системи до 2030-те години.
Дополнително, Porsche потврди дека новите генерации на овие модели се вклучени во долгогодишниот план на компанијата, обезбедувајќи им место во понудата за идните години. Меѓутоа, компанијата објави и дека некои од планираните целосно електрични модели ќе бидат одложени, без конкретно да ги именува. Развојот на новата платформа за електрични возила, која требаше да биде основа за овие модели, ќе биде преработен во соработка со другите брендови на Volkswagen групата.
Porsche исто така призна дека глобалните притисоци, како што се американските увозни тарифи и забавеното усвојување на електрични возила во Кина, влијаат на нивните прогнози. Генералниот директор изјави дека новиот план може само делумно да ги надомести овие предизвици. На пример, одложувањето на новата платформа за електрични возила ќе бара дополнителни финансиски резерви, што се очекува да влијае на оперативниот профит во 2025 година за дури 1,8 милијарди евра.
И покрај овие предизвици, Porsche ја задржува прогнозата за приход од продажба во 2025 година од 37 до 38 милијарди евра, но очекува дека профитабилноста ќе биде значително пониска, со принос од продажба проектиран на до 2 проценти, што е значителен пад во однос на претходната прогноза од 5 до 7 проценти.



