Продажбата на електрични возила (EV) во светот забележа пораст од 27% во 2025 година, достигнувајќи 10.7 милиони единици, со водечка улога на Кина и Европа. Сепак, Северна Америка бележи само 2% зголемување, со оглед на предизвиците поврзани со политиките и стимулите. Во Кина, стапката на продажба падна за 13% од јуни до јули, што укажува на можен забавување на растот.
Во САД, продажбата на електрични возила се соочува со значителни пречки. Тарифите, намалувањето на стимулите и предрасудите придонесуваат за намалување на моментумот на продажба. Сепак, во целина, продажбата на EV во 2025 година е зголемена во однос на 2024 година. Најновите податоци покажуваат дека електричните возила стануваат се попопуларни не само во Америка, туку и во многу други големи пазари ширум светот.
Според истражувањето на RHO Motion, кое се специјализира за анализи на синџирот на снабдување со електрични возила, глобалната продажба на EV е зголемена за 27% во однос на минатата година. Вкупно, продадени се 10.7 милиони електрични возила, од кои 6.5 милиони во Кина. Овој пазар забележа пораст од 29%, додека европските продажби на EV се зголемија за 30% (2.3 милиони) во истите седум месеци.
Во „Остатокот од светот“, продажбата е зголемена за 42% до 0.9 милиони. Северна Америка, пак, забележа најмало зголемување (2%) со само 1 милион продадени возила. Според RHO Motion, „растот на Северна Америка досега е умерен во 2025 година, со САД кои се соочуваат со политички предизвици и Канада која забележува забавување. Очекуваме краткорочен пораст на побарувачката во САД пред рокот за даночен кредит за потрошувачи во септември, по што следува веројатно опаѓање. Без оглед на регионалните варијации, целокупната траекторија за усвојување на EV во 2025 година останува силно нагоре.
Сепак, растот покажува знаци на забавување. Кинеската стапка на продажба падна за 13% од јуни до јули, а не е јасно колку од тоа е поврзано со сомнителни програми за субвенции. Во целина, изгледа дека секој пазар надвор од САД ги прифаќа електричните возила и хибридната технологија. Дали тоа ќе влијае на американската автомобилска индустрија останува да се види во иднина.