Извршниот директор на Ривиан, RJ Scaringe, откри дека компанијата планира да ја прошири својата понуда на возила, со можност за вклучување на дури шест различни модели во иднина. Достапните модели, кои ќе бидат поефтини, не се очекува да пристигнат пред следната деценија, по R2 и R3. Scaringe претходно изрази загриженост за недостатокот на квалитетни електрични возила под 50.000 долари.
Иако производството и продажбата на SUV моделот R1S и пикапот R1T се стабилизирале во последните две и пол години, Ривиан веќе интензивно работи на развојот на следната генерација на возила. Моделот R2, помал и поевтин, е планиран да започне со производство следната година, а R3 ќе пристигне околу 2028 година, кога новата фабрика на Ривиан во Џорџија ќе биде целосно оперативна. Според лидерството на компанијата, ова е само почетокот.
Во интервјуто на подкастот Tosh Show со Даниел Тош, Scaringe потврди дека понудата на Ривиан ќе се прошири многу над R2 и R3. „Мислиме дека на крајот ќе имаме можеби пет или шест различни возила“, изјави Scaringe. „По R1, следат R2 и R3. А по R2 и R3, тука се R4 и R5. Тоа е колку што нашиот план за производи оди денес, но можеби ќе има и R6. Не можам да зборувам за тоа тука или да ви го покажам… но R4 и R5 се навистина интересни, тоа е следното нешто по R2 и R3.“
Ова не е прв пат Ривиан да наговести на своите проширени планови за производи. За време на минатогодишниот ден за инвеститори, компанијата прикажа три потенцијални „поевтини масовни“ возила кои треба да бидат лансирани по R2 и R3. Сите овие возила беа покриени со чаршафи, сокривајќи ги нивните дизајни, но ако ги видат светлината на денот, тие ќе користат иста електрична архитектура и софтвер како и другите модели на Ривиан, како и идните производи на VW.
На почетокот на оваа година, Scaringe истакна дека постојат „многу, многу малку привлечни опции“ за електрични возила кои чинат помалку од 50.000 долари, напоменувајќи дека токму тоа е причината зошто Тесла успеа да стекне значителен удел на пазарот. Ривиан, без сомнение, се надева дека со новите поевтини модели, ќе може драстично да ги зголеми испораките и да се утврди како сериозна конкуренција не само за Тесла, туку и за традиционалните производители на автомобили, кои исто така инвестираат значително во електрични возила, вклучувајќи ги GM и Ford.