Автомобилите на германските улици се во сè полоша состојба: минатата година техничкиот преглед открил некаква неисправност на приближно секое трето возило. Не е изненадување, бидејќи возниот парк годишно станува сè постар.
Техничкиот преглед минатата година утврдил опасни проблеми на 144.074 автомобили, вклучувајќи некои кои биле исклучени од сообраќај. Тоа е за 3,2 проценти повеќе од претходната година, иако во 2023 година биле прегледани повеќе автомобили. Без какви било забелешки, 65,1 проценти од автомобилите поминале преглед, што е за 0,6 процентни поени помалку од 2023 година. На технички преглед минатата година пристигнале околу 22 милиони автомобили, а 11.700 имале такви проблеми што сопствениците морале да ги пренесат, а не да ги одвезат.
Опасни проблеми биле утврдени на 132.374 автомобили. Во таквите случаи, сопствениците можеле да ги одвезат своите возила дома или во сервис, со обврска по поправката повторно да ги донесат на преглед. Значајни проблеми, кои сопствениците исто така морале „неодложно“ да ги отстранат, биле присутни на 4,6 милиони автомобили, исто така со обврска за дополнителен технички преглед. Техничките прегледи забележале помали проблеми на два милиона автомобили, а 14,4 милиони биле без проблеми.
Клучен фактор за зголемување на бројот на сериозни манкливи автомобили е нивната старост. Германците во последните години купуваат помалку нови возила, а просечната старост на возниот парк во земјата расте. Секако, проблемите на техничкиот преглед поретко се појавуваат на новите автомобили – без забелешки поминале 90 проценти од оние до три години старости, додека тој процент кај автомобилите стари помеѓу осум и девет години паѓа на 71 проценти. Ниту половина од автомобилите постари од 10 години не поминуваат технички преглед без уочени проблеми.
Земајќи ги предвид сите видови возила, вклучувајќи мотоцикли, камиони, приколки и слично, техничкиот преглед на 31 милион прегледи утврдил 25,5 милиони проблеми, често повеќе од една на исто возило. Тоа е неколку стотици илјади проблеми повеќе отколку претходната година. Најчести проблеми се забележани на осветлувањето и електричниот систем, во 6,6 милиони случаи, на кочничкиот систем во 4,6 милиони, а следат осовини, тркала, пневматици и вештачење, сите заедно во 4,3 милиона случаи.



