Дачија, романски бренд во сопственост на францускиот Renault, стана еден од неоспорните лидери на пазарот на пристапни автомобили во Европа. Во текот на последните неколку години, брендот успеа да изгради силна база лојални купувачи кои се повторно враќаат по автомобили од Дачија, откако ги искусиле сите предности што ги нуди овој производител. Дачија успешно ја искористи грешките на конкурентите како Kia, Opel и Fiat, со што си обезбеди силна позиција на пазарот.
Еден од клучните фактори кои му овозможија на брендот Дачија да стане лидер на пазарот на пристапни автомобили е неговиот иновативен пристап кон технологиите. Дачија повеќе не зависи само од француските ресурси, туку започна да дели технологии со Renault, вклучувајќи нови хибридни погонски системи. Новиот модел Bigster, кој има амбиција да стане најпродаван во својата категорија, се уште се бори со предизвиците како големата инвазија на кинески брендови на европскиот пазар, но сепак останува конкурентна опција.
Меѓутоа, можеби најважниот модел на брендот Дачија, Sandero, ќе доживее големо освежување. Иако веќе е еден од најпродаваните модели во Европа, освежувањето кое следува нема да биде само козметичко, туку ќе вклучува значителни подобрувања во поглед на технологијата и перформансите. Овој модел е клучен за успехот на Дачија, а брендот го искористи пропустот на своите ривали, како што се Opel, Kia и Fiat, кои се одлучија да се откажат од некои технологии кои Дачија сè уште ги користи.
Една од главните предности на Дачија лежи во тоа што брендот продолжува да се потпира на LPG како еколошки прифатлив алтернативен извор на гориво. Додека конкуренцијата, како Opel, Kia и Fiat, се откажа од оваа технологија, Дачија продолжува да нуди возила опремени со LPG мотори, како што е Sandero Eco-G. Оваа верзија на автомобилот нуди два резервоара – еден за бензин и еден за природен гас, кој е значително поевтин од бензинот, но нуди комбиниран дострел од повеќе од 1.000 километри.
LPG возилата на Дачија не се само популарни поради дострелот, туку и поради нивната еколошка предност. LPG произведува 10% помалку CO2 во споредба со бензинските и дизел моторите, а емисијата на азотни оксиди е дури 50 пати пониска во споредба со дизелот. Освен тоа, честиците се речиси непостојни. Овие еколошки предности овозможуваат на Renault групата да ги исполни строгите Euro 7 стандарди за заштита од загадување, додека конкуренцијата, која се откажа од LPG технологиите, сега се соочува со поголеми трошоци за електрификација.
Конечно, Дачија успеа да се позиционира како бренд што нуди пристапни, еколошки прифатливи и технолошки напредни автомобили, што е клучен фактор за нејзиниот успех на пазарот. Со оглед на тоа што конкуренцијата сега плаќа висока цена за скапи електрични технологии, Дачија продолжува да се држи до економски ефикасни решенија, што го прави овој бренд многу атрактивен за европските потрошувачи.



