Шведската автомобилска компанија Volvo Cars објави дека во август продала 48.029 возила, што претставува намалување од 9% во споредба со истиот месец минатата година. Оваа информација доаѓа од компанијата, која е во мнозинска сопственост на кинескиот производител Geely.
Продажбата на целосно електрични автомобили доживеа пад од 28%, а тие сега сочинуваат 20% од вкупните продажби. Кога се вклучат и хибридните возила, вкупниот обем на електрифицирани автомобили се намали за 17%, што значи дека тие сега претставуваат 43% од вкупната продажба, според информациите на Reuters.
Компанијата веќе во јули извести за значителен пад на кварталниот профит, истакнувајќи дека потрошувачкото доверба продолжува да опаѓа, а новите царински такси дополнително ја оптеретуваат индустријата. За да се справи со намалената побарувачка и зголемената конкуренција, Volvo Cars започна процес на реструктурирање на своето работење во Кина и поширокиот регион на Азија и Пацифик.
Од 1. септември, Жу Линг, поранешен потпретседател на брендот Zeekr, кој е во сопственост на Geely, ќе ја предводи операцијата во Азија и Пацифик. Компанијата верува дека неговото искуство ќе помогне во зајакнувањето на присуството на регионалниот пазар.
Во рамките на пошироката стратегија за заштеда, Volvo започна програма за ефикасност вредна 18 милијарди шведски круни (1,9 милијарди долари), која предвидува намалување на глобалната работна сила за околу 7%, односно 3.000 работни места. Најголемите резови во Кина ќе ги погодат истражувачко-развојниот центар во Шангај.
Во меѓувреме, Geely работи на консолидација на своите автомобилски операции преку планирано спојување на брендови Zeekr и Lynk & Co, со цел да се поедностави структурата и да се зајакне конкурентноста. Според аналитичарите, овие промени ја одразуваат борбата со која се соочуваат меѓународните брендови, додека кинеските производители, како што е BYD, брзо го зголемуваат својот удел на пазарот на електрични возила.