Со посета на сајтот се сложувате со нашата Политика на приватност, заштита на податоци и колачиња
Accept
Македонија ДенесМакедонија ДенесМакедонија Денес
Notification Show More
Font ResizerAa
  • Вести
    • Македонија
    • Локално
    • Балкан
    • Свет
    • Бизнис и Економија
    • Хроника
    • Спорт
    • Дијаспора и МНМ
  • Македониум
  • Библиотека
  • Архива
  • Магазин
    • Интересно
    • Патување
    • Забава
    • Кујна
    • Култура и наука
    • Музика и филм
    • Здравје
    • Религија
    • Стил и Љубов
    • Showbiz
    • Автомобилизам
    • Технологија
    • Кариера и развој
  • Алатки
    • Радио станици
    • Филмови
    • Поткасти
    • ТВ Архива
    • Календар со неработни денови
    • Курсна листа
    • Македонска музика
    • Фото на неделата
    • Амбасади и ДКП
    • Платен промет
    • Поважни линкови
    • Поважни телефони
    • Јавни набавки
    • Предлог типови
Reading: Хибридните возила: Зелени херои или загадувачи во маски?
Share
Font ResizerAa
Македонија ДенесМакедонија Денес
  • Вести
    • Македонија
    • Локално
    • Балкан
    • Свет
    • Бизнис и Економија
    • Хроника
    • Спорт
    • Дијаспора и МНМ
  • Македониум
  • Библиотека
  • Архива
  • Магазин
    • Интересно
    • Патување
    • Забава
    • Кујна
    • Култура и наука
    • Музика и филм
    • Здравје
    • Религија
    • Стил и Љубов
    • Showbiz
    • Автомобилизам
    • Технологија
    • Кариера и развој
  • Алатки
    • Радио станици
    • Филмови
    • Поткасти
    • ТВ Архива
    • Календар со неработни денови
    • Курсна листа
    • Македонска музика
    • Фото на неделата
    • Амбасади и ДКП
    • Платен промет
    • Поважни линкови
    • Поважни телефони
    • Јавни набавки
    • Предлог типови
Follow US
Home » Blog » Хибридните возила: Зелени херои или загадувачи во маски?
Автомобилизам

Хибридните возила: Зелени херои или загадувачи во маски?

21.10.2025
Share
SHARE

Анализа на 800.000 автомобили во Европа открива шокантни факти: хибридните возила реално загадуваат околината скоро пет пати повеќе отколку што покажуваат лабораториските тестирања. Според најновата студија, податоците откриваат дека хибридите емитуваат само 19% помалку јаглерод диоксид во споредба со бензинските и дизел автомобилите, додека лабораториските тестови покажуваат дека овие возила загадуваат 75% помалку од стандардните. Ова истражување е спроведено од страна на непрофитната организација Transport and Environment, пренесува Гардијан.

Европските производители на автомобили активно промовираат хибридни возила (PHEV), кои комбинираат електрични батерии со мотори со внатрешно согорување, како решение за намалување на емисиите на штетни гасови. Меѓутоа, реалните податоци, како што изјави научничката Софија Навас Голке, покажуваат дека овие возила всушност емитуваат сè повеќе штетни гасови, иако лабораториските тестови укажуваат на спротивното.

Истражувачите анализирале податоци за 800.000 возила во периодот од 2021. до 2023. година. Разликата помеѓу нивните резултати и лабораториските тестирања се објаснува со фактот дека хибридните автомобили во просек користат електричен погон само 27% од времето, додека официјалните процени тврдат дека тој процент е 84%. Анализата исто така укажува на тоа дека иако Европската комисија најави две корективни мерки за намалување на оваа разлика, таа нема да биде целосно надмината.

Ad image

Студијата открива дека дури и кога работат во електричен режим, хибридните возила емитуваат повисоки нивоа на штетни емисии од официјалните процени. Причината за тоа е што нивните електрични мотори не се доволно моќни за самостојно функционирање, па за време на третина од дистанцата што ја поминуваат на електричен погон, користат и фосилни горива. Аналитичарот Колин Вокер истакнува дека смелите тврдења на производителите на автомобили за нивните хибридни возила не се реални.

Хибридните возила повторно се на мета на политичките дебати, додека производителите на автомобили вршат притисок на ЕУ да ублажи поставените цели за намалување на емисијата на CO2. Забраната на автомобили со мотори со внатрешно согорување до 2035 година се соочува со противење од страна на авто-индустријата и земјите со развиена автомобилска продукција. Германскиот канцелар Фридрих Мерц изјави дека не смее да дојде до драстично намалување на производството на автомобили со мотори со внатрешно согорување до 2035 година, додека некои германски политичари гледаат на хибридните возила како начин за постигнување на поголема флексибилност во новите прописи на ЕУ.

You Might Also Like

Првиот електричен Ферари на 9 октомври – потврдени уште пет нови модели

Драматична споредба: Безбедноста на автомобилите пред 35 години и денес

Škoda го лансира моделот Kushaq во Виетнам – прв модел составен локално од индиски делови

На овие локации МВР користи радар за мерење на брзината

Советски теренец-амфибија на 8 тркала: Кој го направи и зошто?

Share This Article
Facebook Twitter Telegram Email Copy Link Print
Share

ПОПУЛАРНО

Македонија

(ВИДЕО) Скандал во Скопје – Се соблече гола и шеташе по булевар

Градоначалникот на Росоман: Кривичната пријава е резултат на политички притисок
Охридско Езеро од албанска страна порибено со два милиони подмладок на пастрмка-коран
Бора Чорба и Игор Џамбазов ја пеат „Погледај свој дом анџеле“ (ВИДЕО)
Викендот во Делчево на еден татко

КОНТАКТ

contact@makedonijadenes.mkЗабрането е секое копирање на содржини од веб-сајтот makedonijadenes.mk . Копирањето и репродуцирањето е дозволено само со писмена дозвола од МакедонијаДенес.
  • Ценовник Локални избори 2025 година
  • За нас
  • Маркетинг
  • Политика на приватност и заштита на податоци
Македонија ДенесМакедонија Денес
© 2024 Македонија Денес. Сите права се задржани.
- Advertisement -
Ad image
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?