Со посета на сајтот се сложувате со нашата Политика на приватност, заштита на податоци и колачиња
Accept
Македонија ДенесМакедонија ДенесМакедонија Денес
Notification Show More
Font ResizerAa
  • Вести
    • Македонија
    • Локално
    • Балкан
    • Свет
    • Бизнис и Економија
    • Хроника
    • Спорт
    • Дијаспора и МНМ
  • Македониум
  • Библиотека
  • Архива
  • Магазин
    • Интересно
    • Патување
    • Забава
    • Кујна
    • Култура и наука
    • Музика и филм
    • Здравје
    • Религија
    • Стил и Љубов
    • Showbiz
    • Автомобилизам
    • Технологија
    • Кариера и развој
  • Алатки
    • Радио станици
    • Филмови
    • Поткасти
    • ТВ Архива
    • Календар со неработни денови
    • Цени на горива
    • Курсна листа
    • Македонска музика
    • Фото на неделата
    • Амбасади и ДКП
    • Платен промет
    • Поважни линкови
    • Поважни телефони
    • Јавни набавки
    • Предлог типови
Reading: Празничната потрошувачка во САД над милијарда долари, Европа во криза
Share
Font ResizerAa
Македонија ДенесМакедонија Денес
  • Вести
    • Македонија
    • Локално
    • Балкан
    • Свет
    • Бизнис и Економија
    • Хроника
    • Спорт
    • Дијаспора и МНМ
  • Македониум
  • Библиотека
  • Архива
  • Магазин
    • Интересно
    • Патување
    • Забава
    • Кујна
    • Култура и наука
    • Музика и филм
    • Здравје
    • Религија
    • Стил и Љубов
    • Showbiz
    • Автомобилизам
    • Технологија
    • Кариера и развој
  • Алатки
    • Радио станици
    • Филмови
    • Поткасти
    • ТВ Архива
    • Календар со неработни денови
    • Цени на горива
    • Курсна листа
    • Македонска музика
    • Фото на неделата
    • Амбасади и ДКП
    • Платен промет
    • Поважни линкови
    • Поважни телефони
    • Јавни набавки
    • Предлог типови
Follow US
Home » Blog » Празничната потрошувачка во САД над милијарда долари, Европа во криза
Бизнис и Економија

Празничната потрошувачка во САД над милијарда долари, Европа во криза

11.11.2025
Share
SHARE

Очекувањата за празничната сезона 2025 година во САД предизвикуваат оптимизам, со предвидена онлајн продажба која ќе достигне нови височини. На западните пазари, особено преку мобилни уреди и социјални мрежи, потрошувачите се фокусирани на создавање спомени, а не само на материјални добра. Клучни категории за потрошувачка остануваат електроника, облека, играчки и домашни потреби, слично како и во изминатите години.

Сепак, во Европската унија, ситуацијата е многу поразлична. Поради растот на цените и зголемените трошоци за живот, потрошувачите во ЕУ се подготвени за намалување на личната потрошувачка за време на празниците. Според истражувањето на Impact, дури 84% од припадниците на генерацијата Z планираат значителни резови во своите трошоци. Во САД, опцијата за одложено онлајн плаќање достигнува околу 20 милијарди долари, што е зголемување од 11% во однос на претходната година.

Американската Национална трговска федерација (NRF) и независни аналитичари предвидуваат раст на вкупната потрошувачка од 4% до 4.3% во текот на празничната сезона 2024, со онлајн купувањето кое чини околу една третина од сите празнични приходи. Разлозите за овој раст во САД вклучуваат намалена инфлација, агресивни промотивни кампањи и зголемена употреба на дигитални алатки, како што се вештачка интелигенција и персонализирани препораки.

Ad image

Во Европа, ситуацијата е поразлична. Домаќинствата во некои земји се повнимателни поради бавниот опоравок на приходите и високите инфлаторни притисоци. Иако некои централно-источни и јужноевропски земји забележуваат зголемен промет, западна Европа е поопрезна. Потрошувачите во ЕУ планираат да потрошат повеќе на искуства и патувања, но истовремено активно бараат попусти.

Ad image

Очекувањата за празничната сезона 2025 година во Европа се помалку оптимистични. NRF предвидува раст на потрошувачката во САД од 3.7% до 4.2%, што би значело дека вкупната потрошувачка ќе надмине милијарда долари по прв пат. Во исто време, Mastercard предвидува скромен раст од 3.6% во малопродажните приходи. Анализите покажуваат дека во Велика Британија и Германија растот на продажбата ќе биде околу 2.5%, додека во Франција се очекува стагнација.

Ниското ниво на раст е резултат на слабеење на довербата на потрошувачите, висока инфлација и политичка неизвесност. Компаниите во малопродажниот сектор во ЕУ ќе мораат да се прилагодат на новите навики на потрошувачите и да се фокусираат на попусти и целни акции. Американските царини и трговските политики ќе играат важна улога во одредувањето на цените за празничните понуди.

Во САД, покрај одложеното плаќање, популарни се и подарочните картички како флексибилна опција за купување. На листите на желби за празничната куповина, Amazon забележува зголемена побарувачка за видео игри, играчки и мобилни уреди, со конкретни производи како iPhone 17 и Samsung Galaxy S25 на врвот на листата.

▶ Случајно видео

You Might Also Like

Скандал со лажна реклама! Трамп ја прекинува трговијата со Канада

Светската трговска организација предупредува: Глобалната економија на работ на колапс!

Поскапува дизелот, цената на бензините останува иста

Зголемување на платите во Македонија: Бруто-платата за април 2025 година достигна 68.294 денари

ExxonMobil разгледува опции за продажба на хемиски капацитети во Европа

Share This Article
Facebook Twitter Telegram Email Copy Link Print
Share

ПОПУЛАРНО

Македонија

(ВИДЕО) Скандал во Скопје – Се соблече гола и шеташе по булевар

Градоначалникот на Росоман: Кривичната пријава е резултат на политички притисок
Охридско Езеро од албанска страна порибено со два милиони подмладок на пастрмка-коран
Бора Чорба и Игор Џамбазов ја пеат „Погледај свој дом анџеле“ (ВИДЕО)
Викендот во Делчево на еден татко

КОНТАКТ

contact@makedonijadenes.mkЗабрането е секое копирање на содржини од веб-сајтот makedonijadenes.mk . Копирањето и репродуцирањето е дозволено само со писмена дозвола од МакедонијаДенес.
  • За нас
  • Маркетинг
  • Политика на приватност и заштита на податоци
Македонија ДенесМакедонија Денес
© 2024 Македонија Денес. Сите права се задржани.
- Advertisement -
Ad image
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?