Со посета на сајтот се сложувате со нашата Политика на приватност, заштита на податоци и колачиња
Accept
Македонија ДенесМакедонија ДенесМакедонија Денес
Notification Show More
Font ResizerAa
  • Вести
    • Македонија
    • Локално
    • Балкан
    • Свет
    • Бизнис и Економија
    • Хроника
    • Спорт
    • Дијаспора и МНМ
  • Македониум
  • Библиотека
  • Архива
  • Магазин
    • Интересно
    • Патување
    • Забава
    • Кујна
    • Култура и наука
    • Музика и филм
    • Здравје
    • Религија
    • Стил и Љубов
    • Showbiz
    • Автомобилизам
    • Технологија
    • Кариера и развој
  • Алатки
    • Радио станици
    • Филмови
    • Поткасти
    • ТВ Архива
    • Календар со неработни денови
    • Курсна листа
    • Македонска музика
    • Фото на неделата
    • Амбасади и ДКП
    • Платен промет
    • Поважни линкови
    • Поважни телефони
    • Јавни набавки
    • Предлог типови
Reading: Германија и Италија се противат на забраната на мотори со внатрешно согорување: Дали е време за ревизија?
Share
Font ResizerAa
Македонија ДенесМакедонија Денес
  • Вести
    • Македонија
    • Локално
    • Балкан
    • Свет
    • Бизнис и Економија
    • Хроника
    • Спорт
    • Дијаспора и МНМ
  • Македониум
  • Библиотека
  • Архива
  • Магазин
    • Интересно
    • Патување
    • Забава
    • Кујна
    • Култура и наука
    • Музика и филм
    • Здравје
    • Религија
    • Стил и Љубов
    • Showbiz
    • Автомобилизам
    • Технологија
    • Кариера и развој
  • Алатки
    • Радио станици
    • Филмови
    • Поткасти
    • ТВ Архива
    • Календар со неработни денови
    • Курсна листа
    • Македонска музика
    • Фото на неделата
    • Амбасади и ДКП
    • Платен промет
    • Поважни линкови
    • Поважни телефони
    • Јавни набавки
    • Предлог типови
Follow US
Home » Blog » Германија и Италија се противат на забраната на мотори со внатрешно согорување: Дали е време за ревизија?
Автомобилизам

Германија и Италија се противат на забраната на мотори со внатрешно согорување: Дали е време за ревизија?

14.10.2025
Share
SHARE

Планот на Европската комисија за забрана на продажба на нови автомобили со мотори со внатрешно согорување од 2035 година повторно е под силен притисок. Заедно со Европското удружење на производители на автомобили (ACEA), отворено му се спротивставија и Германија и Италија, две земји чија економија зависи од автомобилската индустрија.

Ad image

Во писмото до Европската комисија, ACEA предупредува дека прелазот на електрични возила е побавен од очекуваното. Според нивните податоци, за да се исполнат климатските цели, 25 проценти од новите автомобили веќе сега треба да бидат целосно електрични, а учеството е само 16 проценти. Индустријата затоа бара флексибилност, воведување на CO2-неутрални горива како легитимна алтернатива, помали казни за производителите кои не ги достигнуваат целите и можност за стекнување CO2 кредити за возила со пониски емисии.

Како што пренесува Jutarnji.hr, Германија и Италија во заедничкото писмо до Брисел предлагаат ревизија на законодавството за да се избегнат казните. Двете земји бараат да во калкулацијата на емисиите се вклучат и биогорива, како и поголемо внимание на развојот на инфраструктурата за полнење и водород. Тие исто така предупредуваат дека електрификацијата не е единствениот пат кон намалување на емисиите, туку дека треба да се разгледаат и хибридните погонски системи.

Ad image

Германскиот канцелар Фридрих Мерц, по состанокот со претставниците на индустријата во Берлин, изјави дека ќе “направи се што е потребно за да ја спречи забраната на мотори со внатрешно согорување до 2035 година”, додавајќи дека индустријата треба повеќе време за транзиција. Состанокот опфати и теми како што се опаѓањето на продажбата, кинеската конкуренција, трговските тензиции, губењето на работни места и растот на производствените трошоци, проблеми кои сè повеќе ја оптеретуваат европската автомобилска индустрија.

Ad image

Европската комисија за сега не попушта, но целта за нулта емисија на нови автомобили и комбиња официјално ќе биде преиспитана до крајот на годината. Исходот би можел да одреди правецот на европската автомобилска индустрија за следната деценија, помеѓу забрзан прелаз на електрични возила и реалистично, постепено напуштање на бензинските и дизелските мотори.

You Might Also Like

Иран на патот кон еднаквост: Жени ќе можат да возат мотори

Климата во автомобилот ја зголемува потрошувачката – но може и да се штеди: Еве како

Раст на профитот кај Ауди, пад кај БМВ

Може ли Audi R8 против Lamborghini Huracan? Погледнете на видеото

Toyota Prius на етанол, струја и бензин намалува емисии за до 90 проценти

Share This Article
Facebook Twitter Telegram Email Copy Link Print
Share

ПОПУЛАРНО

Македонија

(ВИДЕО) Скандал во Скопје – Се соблече гола и шеташе по булевар

Градоначалникот на Росоман: Кривичната пријава е резултат на политички притисок
Охридско Езеро од албанска страна порибено со два милиони подмладок на пастрмка-коран
Бора Чорба и Игор Џамбазов ја пеат „Погледај свој дом анџеле“ (ВИДЕО)
Викендот во Делчево на еден татко

КОНТАКТ

contact@makedonijadenes.mkЗабрането е секое копирање на содржини од веб-сајтот makedonijadenes.mk . Копирањето и репродуцирањето е дозволено само со писмена дозвола од МакедонијаДенес.
  • Ценовник Локални избори 2025 година
  • За нас
  • Маркетинг
  • Политика на приватност и заштита на податоци
Македонија ДенесМакедонија Денес
© 2024 Македонија Денес. Сите права се задржани.
- Advertisement -
Ad image
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?